D-vitamiini -> isommat rinnat??? *ihan pimee*

• Viestiketjun aloittaja pöllö
  • Ensimmäinen viesti
pöllö
Tää on tosi hölmö mutta musta tuntuu että sen jälkeen kun olen alkanut syödä säännöllisesti ja kunnon satsin D-vitamiinia, niin mun rinnat ovat vähän isommat. SIis ovat aika pienet/ B-kokoa normaalisti ja nyt tuntuisi olevan hieman enemmän täytettä. Onko mahdollista että D-vitamiinilla olisi vaikutusta vai kuvittelenko vain? :) Muuten paino ei ole noussut eikä muuta erikoista.

mv
Olisikin noin helppoa. Tämän julkistamisen jälkeen ei kukaan suomalainen nainen kärsisi enää d-vitamiinin puutteesta. Kannattaa hakea patentti. :) Sori, en tarkoita kettuilla tahallani, mutta tuntuu kyllä siltä, ettei se voi tuosta johtua. Mutta tietysti sitä aina kaikkea miettii, kun ei keksi muitakaan syitä.

pöllö
Alkuperäinen kirjoittaja Nitta:
Mikäs muu on muuttunut, oletko ollut raskaana/viettänyt vauvavuotta vai muuten vain kasvuiässä vielä (rinnat voivat kehittyä pitkälle yli 20 ikävuoden)?
Ei kasvuiässä, viimeisestä lapsesta ja imetyksistä aikaa pari vuotta.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja pöllö:
Tää on tosi hölmö mutta musta tuntuu että sen jälkeen kun olen alkanut syödä säännöllisesti ja kunnon satsin D-vitamiinia, niin mun rinnat ovat vähän isommat. SIis ovat aika pienet/ B-kokoa normaalisti ja nyt tuntuisi olevan hieman enemmän täytettä. Onko mahdollista että D-vitamiinilla olisi vaikutusta vai kuvittelenko vain? :) Muuten paino ei ole noussut eikä muuta erikoista.
mä oon itseasiassa miettinyt hieman samansuuntaisia.. :whistle: en siis ole saanut mitään tuloksia tai alkanut sen takia syömään d-vitamiinia, vaan miettinyt asiaa siltä kannalta, että d-vitamiinihan on ikäänkuin (?) hormonin esiaste.. en jaksa nyt alkaa setvimään, mutta mielenkiintoista kuulla epäilyistäsi :D

Nitta
Alkuperäinen kirjoittaja Nitta:
Mikäs muu on muuttunut, oletko ollut raskaana/viettänyt vauvavuotta vai muuten vain kasvuiässä vielä (rinnat voivat kehittyä pitkälle yli 20 ikävuoden)?
Ei kasvuiässä, viimeisestä lapsesta ja imetyksistä aikaa pari vuotta.
No, itselläni rinnat ottivat ja terhakoituivat samassa ajassa raskauksien jäljiltä, enkä nautiskellut mitään lisiä. Se on tuo biologia kun toimii... :)

pöllö
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä oon itseasiassa miettinyt hieman samansuuntaisia.. :whistle: en siis ole saanut mitään tuloksia tai alkanut sen takia syömään d-vitamiinia, vaan miettinyt asiaa siltä kannalta, että d-vitamiinihan on ikäänkuin (?) hormonin esiaste.. en jaksa nyt alkaa setvimään, mutta mielenkiintoista kuulla epäilyistäsi :D
Ja kun sanotaan että on yhteys esimerkiksi hormonitoimintaan, että menkat tulee jne. ja kaikki muukin hormonisysteemi toimii.

vitanisti
:D Ha haa.. :D enää ei tarvitse harkita silikooneja. Halvaksikin tulee kun vielä tilaa ne vitamiinit iherbistä (tai muualta ulkomailta)

Mutta vakavasti, D-vitamiini on hormoni tai oikeastaan hormonin esiaste, eli ei mitenkään mahdotonta että se vaikuttaisi rintoihinkin samalla kun normalisoi hormonitoimintaa.
Jännä juttu.

dezku95
oon 15v ja 75A ni eiks ne oo aika pienet? ;dd kasvaaks ne enää paljoo vai ees ollenkaa?? tykkään yhest pojast mun koulus mut en uskalla mennä puhuu ku rinnat on nii pienet ja jätkäthä tykkää tunnetusti isorintaisist tytöistä-.-

vierailija
Eipä muuten, mutta kohta voisi alkaa imettäjäksi vaikka olenkin mies , niin maitoa heruu rinnoista kun vetää D-vitamiinilisää Tarttiskohan lopettaa vitamiinien nautiskelu?

Yhteistyössä