D Trump

vierailija
Järkyttävää sekopään fanittamista

Ei toinen Trump, vaan Trump 2024.
Hyvä Trump!
Muellerin raportti:
- Donald Trump ei tehnyt yhteistyötä venäläisten kanssa
- Trump Jr, Jared Kushner tai Paul Manafort eivät rikkoneet kampanjarahoituslakeja
- Trump ei yrittänyt estää oikeudenkäyttöä
- ketään Trumpin kampanjassa ei ollut yhteyksiä Venäjään
- Trump ei tiennyt Clintonille haitallisista tiedoista
 
vierailija
Aha. Minulle uusi kielikuva. Olen vain seurannut patouutisia.
Uskomatonta millaista touhua ja järjen köyhyyttä.
Venäläisissä on myös hyviä ihmisiä. He ovat hiljaa peläten kostoa.
Uutisissa oli juttu luonnonsuojelusta itärajan takana. Toivottavasti sodan jälkeen
järkevät ihmiset pääsevät valtaan.
Puutarhatontuista muistan DNA:n hauskan mainoksen, jossa nainen oli hurahtanut puutarhatonttuihin. Lauloin usein mökillä tonttulaulua, jossa tonttu ei saa unta.
Putinilla luulisi olevan univaikeuksia. Liekö ollut täysin tolkussaan kun antoi luvan räjäyttää padon.
 
vierailija
Hupia tulossa
Huh huh. Luin vain muutaman sanan jutusta.
Ihme häiskä. Ex-missi Anne Pohtamo muisteli jossain jutussa tänä kesänä, että Donald oli usein jättänyt hotelliin treffipyynnön, johon Anne ei vastannut kertaakaan.
Kaipa tuokin muisto on joillekin naisille isokin meriitti.
Trump on kuin Sheila Kauniissa ja Rohkeissa. Eukko pääsee aina ihmeen kaupalla vapaaksi tekemään konnankoukkujaan.
 
vierailija
"Trumpin syytteissä mainittuja lakipykäliä on tyypillisesti käytetty rikollisjärjestöihin tai mafioihin. Trumpia syytetään myös valehtelemisesta lausunnoissaan, väärennettyjen asiakirjojen toimittamisesta sekä pyynnöistä virkamiehille rikkoa valansa.


Trumpin lisäksi jutussa on syytettynä 18 muuta ihmistä.
Syytteeseen on asetettu muun muassa Trumpin entinen henkilökohtainen asianajaja Rudy Giuliani sekä Trumpin kaudella Valkoisen talon kansliapäällikkönä työskennellyt Mark Meadows.
Pidätyskuva julkaistiin
Fultonin piirikunta julkaisi myös Trumpin pidätyskuvan, joka löytyy alta."


Mitä Lispetti ja Palstapesu kommentoivat tähän? Syytön?
 
Kommentteja odotellen Lispetiltä ja Palstapesulta :)
Mulla ei valitettavasti ilmoitukset toimi välillä, tämä ketjukin on jäänyt näkemättä.

Kyllä vain, valittavissa olevista kannatan Trumpia seuraavista syistä joihin hän on luvannut puuttua/onnistuneesti puuttunut aiemminkin:

-rauhan puolesta/diplomatian edistäminen maiden välillä
-paljastaa valtamedian järkyttävän suuria puutteita/epäkohtia
-sotilaalliset ”tarpeettomat interventiot” loputtava
-homohumppa-uuswoketus kuriin
-Usan huumeongelmat, työttömyys ja kriisinhallinta

Jos amerikkalaisilta kysytään tyytyväisyyttä hallinnon tai liittovaltion toimiin Trumpin istuessa, ilman mainintaa Trumpin nimestä, kannatusluvut ovat paljon korkeampia. Jos taas kyselyssä mainitaan Trumpin nimi, tyytyväisyys on alhaisempaa.

Täällä palstallakin joillain kirjoittajilla selkeä Trumpviha paistaa läpi. Viha on niin suurta, että ei nähdä Trumpissa tai hänen toimissa mitään hyvää, vaikka toki sitä oli - paljon.
Tällainen viha on valitettavaa.
 
vierailija
Lispetti peräänkuuluttaa omaa ajattelua, mutta itse on täysin lukkiutunut harhoihinsa. Trump on kultti, ihan kuin monet diktaattorit.

Kauheesti kuulutat omat ajattelua, mutta itse olet esim. Venäjän valenarratiivien lieassa täysin.

Minulla ei ole mitään vihaa Trumpia kohtaan. Pelkoa lähinnä demokratian romukoppaan heittömisestä, kuten nyt esim. nuo Georgian tapahtumat osoittavat. Mutta nöistähän sinä et piittaa mitään.
 
vierailija
Mulla ei valitettavasti ilmoitukset toimi välillä, tämä ketjukin on jäänyt näkemättä.

Kyllä vain, valittavissa olevista kannatan Trumpia seuraavista syistä joihin hän on luvannut puuttua/onnistuneesti puuttunut aiemminkin:

-rauhan puolesta/diplomatian edistäminen maiden välillä
-paljastaa valtamedian järkyttävän suuria puutteita/epäkohtia
-sotilaalliset ”tarpeettomat interventiot” loputtava
-homohumppa-uuswoketus kuriin
-Usan huumeongelmat, työttömyys ja kriisinhallinta

Jos amerikkalaisilta kysytään tyytyväisyyttä hallinnon tai liittovaltion toimiin Trumpin istuessa, ilman mainintaa Trumpin nimestä, kannatusluvut ovat paljon korkeampia. Jos taas kyselyssä mainitaan Trumpin nimi, tyytyväisyys on alhaisempaa.

Täällä palstallakin joillain kirjoittajilla selkeä Trumpviha paistaa läpi. Viha on niin suurta, että ei nähdä Trumpissa tai hänen toimissa mitään hyvää, vaikka toki sitä oli - paljon.
Tällainen viha on valitettavaa.
🤣 Missä harhoissa sä elät? Mun hyvä muuten asuu Yhdysvalloissa, asunut jo pitkään, ja tiedätkö mitä hänestä siellä sanotaan "He's a lier".
 
vierailija
Lispetti peräänkuuluttaa omaa ajattelua, mutta itse on täysin lukkiutunut harhoihinsa. Trump on kultti, ihan kuin monet diktaattorit.

Kauheesti kuulutat omat ajattelua, mutta itse olet esim. Venäjän valenarratiivien lieassa täysin.

Minulla ei ole mitään vihaa Trumpia kohtaan. Pelkoa lähinnä demokratian romukoppaan heittömisestä, kuten nyt esim. nuo Georgian tapahtumat osoittavat. Mutta nöistähän sinä et piittaa mitään.
Näinpä.
 
vierailija
Täällä palstallakin joillain kirjoittajilla selkeä Trumpviha paistaa läpi. Viha on niin suurta, että ei nähdä Trumpissa tai hänen toimissa mitään hyvää, vaikka toki sitä oli - paljon.
Tällainen viha on valitettavaa.
Sit vielä tarkennus, ainakin omasta puolestani voin sanoa: en vihaa Trumpia tai ylipäänsä ketään. Mutta valehtelemista ja ihmisten kusettamista ja pahuutta kyllä. Ikävää, että sä et näe vieläkään, mikä tuo tyyppi on "miehiään".
 
🤣 Missä harhoissa sä elät? Mun hyvä muuten asuu Yhdysvalloissa, asunut jo pitkään, ja tiedätkö mitä hänestä siellä sanotaan "He's a lier".
Hän mahdollisesti kuuluu juuri tuohon edellä mainitsemaani joukkoon?

Kysypä häneltä mitä mieltä hän on jostakin triviaalista hyvästä Trumpin päätöksestä mikä on tuonut hyvinvointia, mutta jätä Trump mainitsematta. Hän luultavasti on tyytyväinen päätökseen.🤷‍♀️

Sit vielä tarkennus, ainakin omasta puolestani voin sanoa: en vihaa Trumpia tai ylipäänsä ketään. Mutta valehtelemista ja ihmisten kusettamista ja pahuutta kyllä. Ikävää, että sä et näe vieläkään, mikä tuo tyyppi on "miehiään".
Puheet ovat puheita - teot merkitsevät.
Ed. mainitusti todella suuri osa usalaisista asian näkee - tästä johtuu Trumpin suuri kannatus Usassa.
 
vierailija
Missä harhoissa sä elät? Mun hyvä muuten asuu Yhdysvalloissa, asunut jo pitkään, ja tiedätkö mitä hänestä siellä sanotaan "He's a lier".
lukemat oli ihan järkyttävää luokka, lyhyen uransa aikana reippaasti yli 30.000 valetta

onko meidän salelta tullut ainuttakaan kahden kauden aikana?

en ole kuullut ainakaan
umpihullu tuo trump mutten minäkään vihaa, lähinnä säälin ja otan osaa lämmäisten kärsimyksille
 
vierailija
Trump on narsisti jne. Mutta en mäkään häntä vihaa. Hän on vain peili siitä, millainen USA:n kansa on. Ja se on pelottavaa.

Mut älkää nyt lähtekö tähän Lissun kanssa sanailuun. Hän on näitä samoja juttuja pyöritellyt (oli ne sitten Trumpia, Venäjää tai jotain muuta) vuosikausia. Ei johda yhtään mihinkään, järki- eikä mikään muukaan puhe ei auta.

Ettekö oo huomanneet, etteivät edes palstan vakinikit jaksa hänen kanssa tämäntyyppisistä asioista keskustella.
 

Yhteistyössä