:D olipas hauska työterveyskäynti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Ensinnäkin, olen käynyt ensin työterveydessä tutkimuksissa, josta minut ohjattiin tarkempiin selvityksiin muualle. Nyt kävin omalla työterveysasemalla kuulemassa tulokset ja hakemassa uuden lähetteen jatkoselvityksiä varten. Lääkäri kiukutteli minulle "kyllähän mä sen sit kirjotan kun tässä näköjään halutaan ja on pakko" "kyllä nää kalliita tutkimuksia on" marisi naama norsunvitulla |O

Sitten, mulla on ollut monta keuhkoputkentulehdusta tässä ja lääkäri totesi infektio astman. Mutisi papereiden takaa: "paljon sä painat, jaa ja paljos oli tota pituutta, juu, ylärajoilla mennään, pitäis hei nuoren ihmisen vähän kattoo et ei ihan kauheesti pääsis tota ylipainoa kertyyn, kun se ahistaa vielä lisää" :D Olin vaan että kylläkyllä ja nyökyttelin.

Ens kerralla saatan varata jollekkin muulle lääkärille ajan kun sinne on pakko mennä :D

No ei lääkärin nyt kyllä kuulu marista lähetteitä kirjoittaessaan että 'näköjään halutaan ja on pakko'.....

Uskomattoman nihkeästi usein tutkittais, pitäis vain uskoa kaikki mitä lääkäri arvelee.

No niin varmaan |O
Ties missä kunnossa tyttökin olis jos vain olis auktoriteetteja uskottu :snotty:

Jos mennään normaali painon ylärajoilla, niin empä usko silloin vielä olevan riskejä mihinkään. Eri asia, jos on selkeää ylipainoa.
Oli lääkärillä vaan huono päivä.

Ja mä en todellakaan ole lihava :D ennemmin pienikokoinen. Tokihan se pitää paikkansa, että lihas painaa enemmän kuin läski. Se ei niiden papereiden takaa edes vilkaissut mua.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No ei lääkärin nyt kyllä kuulu marista lähetteitä kirjoittaessaan että 'näköjään halutaan ja on pakko'.....

Uskomattoman nihkeästi usein tutkittais, pitäis vain uskoa kaikki mitä lääkäri arvelee.

No niin varmaan |O
Ties missä kunnossa tyttökin olis jos vain olis auktoriteetteja uskottu :snotty:

Ja mä olen sitä mieltä, että nää pikkulääkärit (erikoistuvat) vois vaan nätisti kirjottaa lähetteet jos jo valmis radiologi niin haluaa ja jättää narinat narisematta.

No kyllähän lääkärin pitäisi työnsä hoitaa hyvin ja määrätä potilas ilman mukinoita jatkotutkimuksiin kun kerran aihetta on. Typerää tuollainen marina. TYöhön kuuluu myös itseasiassa asiakaspalvelu..eli lienee väärällä alalla.

Nimim. sairaanhoitaja

Yhteistyössä