:D Meidän 5v pikkuherra sanoi eilen mulle, että;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasmine84

Jäsen
17.10.2009
605
0
16
Äiti, sä olet silti tosi kaunis, vaikka sulla on toi huppari vähän pieni :laugh: :heart:

Olen siis raskaana rv32 ja omaa vanhaa huppariani pidin päällä, joka on kieltämättä aika piukka :D

Tuo pikkuherra on tosi tarkka omista vaatteistaan ja ilmeisesti mulla sit oli jotenkin huono huppari päällä :ashamed:

ihania noi muksut tossa iässä. mullakin tyttö 5 v ja kans päästää tommosia ihania letkautuksia =)
Viimisin oli et äiti sul on iso vatsa koska mä olin siellä sisällä.

Meidän 2 v. kehuu aina säännöllisesti että on ylpeä minusta ja jos puen jotain nättiä päälle niin sanoo mua kauniiksi :) Myös päiväkodin hoitajia kehuu, että "Hyvä, hienosti tehty"... :D

Herra 3,5 v. sanoi mulle yhtenä päivänä, että "Luuletko sä äiti olevas jotenkin rajun näköinen, kun sulla on aina mustat vaatteet? Ota ees nuo paplarit pois (mul oli aamulla hetken muutama papiljotti takaraivolla)." Sit kun olin meikannut ja laittanut hiukset, niin poika totesi, että "No ni, nyt näyttää paremmalta. Melkein prinsessalta."

Noin vuosi sitten meidän silloin 5v esikoinen kärsi jonkinasteisesta oidipuskompleksista. Aamiaispöydässäkin tuijotti räpsyvillä silmillään sydämiä silmistä lennättäen ja kehui kuinka minulla on kaunit hiukset (juuri herätty ja tukka pystyssä ja sekaisin) ja ihanat silmät (silmät sikkurassa).
Muutenkin jatkuvasti kiehnäsi ja silitteli ja voi mahdoton sitä rakkaudentunnustuksien määrää.

Yhteistyössä