D&J vaatekerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaamea-akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaamea-akka

Vieras
mä sain maaliskuussa paketin jota en halunnut, joten lähetin sen takaisin ja samlla erosin kerhosta.. kun sieltä ei tullut huhtikuun pakettia, oletin kaiken olevan kunnossa... sitten huhtikuun lopussa tuli muistutus lasku maaliskuun paketista.. no en tietenkään maksanut... koitin soittaa sinne mutta meni vaan vastaajaan, ja koska en tuota ruotsia puhu kovin hyvin=en olenkaan...
niin totesin että laitanpa sitten sähköpostia... no toukokuussa tuli paketti taas... ja uusi muistutus lasku maaliskuun paketista... laitoin sinne nyt sitä meiliä (äitin mies käänsi ruotsiksi sen..) reilu viikko sitten, ja erosin kerhosta netin kautta... mutta nyt on ongelma että eivät vastaa.. toukokuun paketti odottaa takaisin lähetystä koska en sitä halua.. erosinhan jo maaliskuussa kerhosta... ja nyt ne ei vaan vastaa joten en tiedä miten asia selviää...
onko kellään ollut sanlaista ongelmaa...?? miten kannattaisi nyt toimia...??

Ei ole samaa ongelmaa ollut ikinä. Palautin kerran yhden vaatepaketin, kun en tykännytkään siitä, laitoin mukaan ne kaikki tilisiirrot yms. ja asiakaspalautuksena palautin, eikä mitään ongelmaa ole ollut.

Erosin kerhosta ja sekin sujui ongelmitta, siinähän on mukana aina se "postikortti" (laskun mukana) ja laitoin rastin siihen että eroan.

Laita sinne kirje. Ruotsiksi. Lyhyt ja ytimekäs: olen palauttanut tämän vaatepaketin (laskun viitenro ja muut tiedot laskusta ja vaatteesta) joten en maksa siitä tullutta laskua. Olen eronnut kerhosta.

Ilmeisesti et ole ajoissa palauttanut vaatteita??? eli se palautusaika on mennyt sun osalta umpeen. ??

saman päivänä kun paketti mulle tuli, niin palautin... laitoin mukaan sen lapun missä kerhon osoite, lisäksi raksin siinä sen ruudun että eroan kerhosta.. mukaan tietenkin pistin myös en laskun... josta selviää mun asiakas nro,nimi ym.

lähinnä nyt ärsyttää että eivät vastaa sähköpostiin.. että miten nyt toimin.. kysyin miten voin lähettää toukokuun paketin takaisin, miten tuo lasku hässäkkä saadaan hoidettua kun olen sen paketin kerran palauttanut, joten en sitä laskua maksa...

on kokemusta.niin p..kerho kun olla voi.maksoin laskut mut kuiteski tuli muistutuksia.laitoin kopiot niin eivät edes anteeksi pyydelleet.muutenkin kalliita ne vaatteet.aloituspaketin otin siihe olin tyytyväinen.ei siis enää koko kerhoa kun eivät voi seuraavankuun paketistakaan kuvaa nykypäivänä laittaa.aina jotain sepustuksia vaan kirjoitellaan

joo en mäkään oo hirmu tyytyväinen niihin vaateisiin ollu.. aloitus paketti oli kiva kun oli moni osainen mutta sen jälkeen onkin sitte tullu yks tai kaks osaisia vaatteita jotka maksaa sen 28?

Yhteistyössä