D&J-vaatekerho

Mulle aikoinaan tuli pari settiä sieltä ja lopetin jäsenyyden lyhyeen. Meidän hoikille lapsille vaatteet olivat aivan liian väljiä ja kuosit olivat ihan karseita. Tästä on jo aikaa, mutta en ole harkinnut missään vaiheessa liittymistä uudelleen. Voihan olla, että kaikki siellä on muuttunut paremmaksi, mutta tässä googlen kautta löydetty sivu.


http://djf.dts.se/main.asp?url=start
 
Minä olen pääsääntöisesti ollut tyytyväinen D&J:n vaatteisiin (tytölle). Joitakin paketteja on tullut, jotka ovat ihan kauheita, mutta ne saa helposti palautettua kun laittaa vain postilaatikkoon. Olen aika laiska lastenvaateostoksilla kävijä, näin saan kotiin ihan perusvaatteita (ja jotain juhlavaatteitakin), joita ei ihan joka lapsella ole. Ja laatu on mielestäni todella hyvä, yhtään saumaa ei ole purkautunut ja printitkin ovat kestäneet. Ja vielä kuivaan vaatteet rummussa.

Nytkin 1v9kk kuopus istuu tuossa lattialla isosiskolta perityssä D&J asussa, jossa on turkoosit housut ja valko-turkoosi paita :) Vielä tulee 3,5v esikoiselle paketteja, viimeksi oli aivan ihana farkkuhame-toppi-t-paita-setti, toppi ja farkkuhameen helma olivat sellaista vaaleanpunaista pepitaruudullista kangasta. Aivan varmasti käytetään kesällä paljon!
 
mä en tiedä tosta kerhosta oikein mitään, en siis kuulu siihen, mutta meillä on kanssa tytölle tullu jostain sukulaisilta myös D&J merkkisiä vaatteita, ja oon huomaanu että ne ei ole miksikään menny vaikka on jo kierrossa ollu vaikka kuinka monella =)
 
Sanna
Osuikin silmiini tämä keskustelu :)
Meille on tullut näitä vaatteita jo useamman vuoden, ensin tytöille ja sitten vaihdoin tulemaan tuolle pojulle. Ihana saada aina kerran kuussa pieni vaatepaketti postilaatikkoon.
Vaatteet eivät aina ole silmiähiveleviä mutta kyllä ne kotivaatteina menee.
Laatu ei kyllä minun mielestä ole ihan ykköstä... mutta ei nyt mitään suttakaan.
Suosittelen!
 

Yhteistyössä