D&J Perhekerho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Miehelle tuli tänään mainos tuollaisesta lastenvaatekerhosta, D&J Familjeklubben. Onko kokemuksia kyseisistä vaatteista ja kerhon toiminnasta?

Ois tossa starttipaketissa body varustettuna sopivasti pojan nimellä, mut en tiiä raaskinko liittyä..

Oon ollu siinä tytön kanssa jo 5 vuotta ja mitään negatiivistä sanottavaa ei ole!! Kaikki vaatteet ollut ihania, käytännöllisä.. jne. Nyt osa vaatteista on kierrossa jo kolmannella lapsella eli myös kestäviä!!

Olin kerhossa siihen asti, kun viimeisin hinnanousu tuli syksyllä. Uutta hintaa pidin jo liian kovana.
Eka kerran olin kerossa 2001 ja sitten 2004. Nyt jäsenaikana 2006 oli mielestäni huomattavissa laadun heikentyminen edellisiin kertoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja riitu79:
Olin kerhossa siihen asti, kun viimeisin hinnanousu tuli syksyllä. Uutta hintaa pidin jo liian kovana.
Eka kerran olin kerossa 2001 ja sitten 2004. Nyt jäsenaikana 2006 oli mielestäni huomattavissa laadun heikentyminen edellisiin kertoihin.

Hinta nousee koon mukaan asteittain!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja riitu79:

Hinta nousee koon mukaan asteittain!

Sen paketin hinta nousi viime vuonna. Oli ennen 24,90, nyt 28,90. Siis se pienin paketti.

erosin kerhosta koska pidin vaatteita liian kalliina....varsinki kun hintakin nousi...vaatteista ei ole mitää pahaa sanottavaa.....mutta jos college setin hinta on noin 30 e niin katso että saan kaupasta aika mukavia vaatteita siihen hintaan.....kallis kallis kerho

Tykkäsin aluks, mutta sitte petyin hiukan kun aina tuli aika samantyyppisiä paitoja, sellasia ohuita ja melkein kaikissa kaulukset....siis pojalle. Ja sitte parit "farkut", joissa liian tiukka vyötärö, mutta nättejähän ne on.

Yhteistyössä