D&J lastenvaatekerhosta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palauttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Palauttaja

Vieras
Miten olette hoitaneet vaatepaketin palautuksen, pitääkö paketin mukaan liittää jokin viesti miksi haluaa palauttaa ym..
Vai riittääkö että vaatteiden mukaan laittaa paluttajan nimi ja osoitetiedot?

Mitenkäs pitääkö postimaksu maksaa itse vai meneekö se ihan palautuksena ilmaiseksi??

Lapuissa mitä sieltä vaatepakettien mukana tulee ja netistä heidän sivuiltaan en löydä palautuksista mitään tietoa :(

Minäkin haluaisin tietoa tästä kerhosta! Miten palautus siis sujuu? Ja minä ainakin haluaisin nähdä kuukauden paketin ensin, ennen kuin päätän pidänkö sen. Laskussa ja kirjeessä, joka kertoo seuraavan kuukauden tuotteista, pitäisi olla myös kuva. Mielestäni pelkkä teksti ei kerro kaikkea...

Vieläkö tuo on olemassa tuo kerho? Itse liityin siihen esikoisen kanssa (nyt 7v. ) ja kuvittelin että joko kerho on kuopattu tai sitten päässyt mukaan edistyksen rattaille. Jos kerran nettisivukin nyt on, niin kai sinne kuva saataisiin? Silloin ennen vanhaan oli vain sanallinen seloste mitä tuleva paketti sisältää ja vieläpä kömpelöllä suomennoksella. Vaatteet olivat kyllä kestäviä (vieläkin käytössä sisaruksilla), mutta omaan mieleeni liian räikeitä ja aikuismaisia. Esim. sanan "lila" voi käsittää niin eri tavalla ilman kuvaa.

No itse kysymykseen: itse kirjoitin palauttaessani kirjeen mukaan, vieläpä ruotsiksi jotta varmasti menisi perille, että tällä kertaa emme pakettia halua. Seuraavan paketin otin, mutta laitoin kirjeen mukaan jossa jälleen ruotsiksi annoin eropyyntöni.

Kyllä vaan kerho on olemassa ja edelleen vaan kirjeessä on sanallinen seloste, mitä seuraava paketti sisältää. Ihme, ettei kuvaa pystytä laittamaan kirjeeseen tai nettisivuille...