D&J Familjeklubben

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pdam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pdam

Vieras
Hei!

Onko kellään kokemuksia D&J Familjeklubbenista? Onko vaatteiden hinta-laatusuhde kohdallaan? Katsoin netistä, että tervetulopaketti vaikuttaa kivan näköiseltä, mutta en tiedä, uskallanko kuitenkaan liityä.

mä liityin jäseneksi kun poika syntyi. ollaan otettu varmaankin neljä vaatepakettia ja ne on olleet kyllä tosi kivoja ja hyvänlaatuisia.
mä olen muutaman paketin jättänyt ottamatta kun en itse tykkää college-paidoista ja -housuista vielä näin pienellä (9kk) ja suuri osa noista paketeista on just collegeita.
tuo tervetulopaketti onkin muuttunut siitä mikä meille tuli, mutta varsinkin tuo säädettävä body on tosi hyvä - menee vieläkin meidän pojalle (9kk ja reilut 70cm).

Hei!
Meillä on pojalle tullut vuoden verran ko. vaatepaketteja ja todella tyytyväisiä ollaan oltu, osan olen jo laittanut kiertoonkin ja ovat todella hyväkuntoisina pysyneet. Kerran jouduin palauttamaan ja vaihtaa isompaan ja se kävi ihan sutjakkaasti.

Olen saanut käytettyinä noita vaatteita ja kovasti tykännyt. Ajattelin kanssa liittyä, mutta kävin kurkkaamassa nettisivuilla tämänhetkistä liittymispakettia ja jäin odottamaan seuraavaa. Ei oikein innostanut se liivi, muut ok.

Asian vierestä... Kun sain em. yrityksen mainoskirjeen eilen, ajattelin, ettei mahda löytyä monta ihmistä, joka moiseen haksahtaa: kuukausittaiseen turhaan kulutukseen. Mutta piisaahan noilla turhanpäiväisillä kirjakerhoilla ja alusvaatekerhoillakin asiakkaita... Haluan vain itse luoda tarpeeni enkä lankea laskelmoidusti tarjottuihin houkutuksiin.

Etenkin ällötti mainoslauseet "vaatteista, joihin et törmää muiden yllä". "Ainahan se on kiva kun on jotain mitä 'kaikilla muilla' ei ole", mainosti kerhokirje. Tuskinpa jokaiselle kerholaiselle värkätään erilaiset kuteet... Mutta kukin tekee omat ratkaisunsa.

Ekoilija. Tutustuppas paremmin yritystietoihin, ei ole mikään perinteinen lapsityövoimatehdas, vaan pienyritys ruotsista. Jos nyt tuohon yhteen lauseeseen takerruit, harmillista, kannattaisi ottaa hieman enemmän selvää!
Vaatteet on nk. perusvaatteita, käsityönä tehty pienellä "pajalla" Ruattinmaalla. Onhan se myös kiva plussa, ettei kaikilla ole sitä samaa Cittarin gollaria joka on lapsityövoimalla valmistettu herraties missä!!!!!!!!!!!!
*Jokainen taaplaa tyylillään*

Kerran kuukaudessa muutama uusi vaatekappale turhaa...?

Vai onko tarkoitus pukea lapsi kirppislöytöihin ja siksi uusi olisi turhaa?

Itse ainakin ostan ihan kaupastakin kuukausittain kasan vaatteita vauvalle, kiva jos tulisi suoraan kotiin paketti vaatteita silloin tällöin...

Hei!

Onko kellään kokemuksia D&J Familjeklubbenista? Onko vaatteiden hinta-laatusuhde kohdallaan? Katsoin netistä, että tervetulopaketti vaikuttaa kivan näköiseltä, mutta en tiedä, uskallanko kuitenkaan liityä.

Olen kuulunut kyseiseen vaatekerhoon alusta asti.Voin suositella laatu on todella hintaisa arvoista ja mallit ovat todella ihania ei saa kaupoista samanlaisia.Ja kun ilmoitat liittyessäsi vauvan syntymä ajan vaateiden koko vaihtuu automaattisesti vaatteet ovat olleet reilun kokoisia ja niitä voi yhdistellä keskenään.Ja mikä tärkeintä vaikka peset vaatteita värit säilyy tietysti tulee ajan kanssa pesu nukkaa mutta eivät haalistu kuten nykyään monet lasten vaateet,pesu vaatteille ohjeiden mukaan suurimmaksi osaksi on ollut 60 asteessa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä