D&J Familjeklubben

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MissR

Vieras
Kuuluuko kukaan ko. ""lastenvaatekerhoon""? Tekisi mieleni liittyä ko. kerhoon, mutta mietin tässä erästä asiaa. Poikani käyttää tällä hetkellä vaatteissa kokoa 74 cm, joskus 80 cm. Pojallani on periaatteessa alkusyksyyn saakka kaikenlaista vaatetta enemmän kuin tarpeeksi (olen löytänyt kirppareilta hyviä vaatteita, ostanut varastoon jne jne), joten minun ei kannata todellakaan hankkia enää yhtään ainakaan alle 86 cm vaatetta. Minun siis kannattaisi periaatteessa liittyä kerhoon vasta syksyllä, onkohan se mahdollista vai pitääkö kerhoon liittyä välttämättä juuri nyt, kun tuo kirje postissa tuli? Vai lähettääkö D&J säännöllisin väliajoin noita ""kerhoonliittymiskirjeitä""?

Ajattelin soittaa D&J-kerhon vastaavalle ja kysyä asiaa, mutta miten näppäillä kännykkään nro +46-33-226191??? Siis lähinnä että mitä tuo +46 tarkoittaa, ja mikä/mitkä numerot laitetaan tuon +46 tilalle?? Sähköpostiviestiini minulle vastattiin vaan, että ""laita puhelinnumerosi niin soittelen sinulle"", ja ei ole soittoa sieltäpäin kuulunut...

Kiitos jos joku osais auttaa...

joo plus merkin saat ainakin nokialaisista vasemmasta alareunasta toisella painalluksella. sillä pääsee.

itse kerhosta sanoisin ettei välttis kannata. eka paketti on ihan kiva (niitä vaatteita löytyy jo tosi paljon kirppareilta, liene ollut sama aloituspaketti vuosia). toka college puku on kans ihan nätti, hinta aika suolainen, 25e. tuolla rahalla saa kaupasta omavalintaisen ja sopivan kokoisen. alennusmyynneistä saa kaksi pukua.

seuraava paketti olisi meille ainakin sisältänty tummat housut ja jonkun juhlapaidan. hinta jälleen 25e.

peruin tuon paketin ja erosin samalla kerhosta. ei se heidän laatunsa päätä huimannut, aloituspakkauksen bodin nepparit piti ommella ensimmäisen kerran jälkeen käsin kiinni, vaarin paita on tosi ohutta materiaalia yms yms.

mun mielipide tämä vaan on.

Yhteistyössä