:D :D :D :D

mä sain töitä, *tuulettaa*!!!! :D :D :D
voiko ihminen onnellisempi olla :D :D :D
tahdoin tätä niin kovin, ja homma on ihan nappi mulle,
vaikkei koulutusta vastaakaan :D :D :D
hyvät työsuhde-edut :xmas: :D
ja tammikuun alussa aloittelen, että nyt saa ihan rauhassa lapsetkin tottua ajatukseen :D :D

A shadieeyah
:hug: onnea..mä tässä puren ja jyrsin kynsiä ja kiipeen katossa.
Ukolla on kurssi haastattelu 16minuutin päästä :x :ashamed: :D (jos pääsee niin tuloksena ammatti=linja-auto kuski)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Onnea. :flower: Mulla varmistu kans maanantaina et pääsen duuniin. :D Hyvästi toistaiseksi kelan ja työkkärin kans tappelut. :kieh:
joo, mäkin oon ihan kyllästynyt tappeleen työkkärin ja ytkn kanssa, siksi otinkin tän työn, vaikka palkka ei päätä huimaa, eikä omasta alasta tietookaan :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: onnea..mä tässä puren ja jyrsin kynsiä ja kiipeen katossa.
Ukolla on kurssi haastattelu 16minuutin päästä :x :ashamed: :D (jos pääsee niin tuloksena ammatti=linja-auto kuski)
no nih, toivottavasti tää on hyvä päivä teidänkin perheessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Onnea. :flower: Mulla varmistu kans maanantaina et pääsen duuniin. :D Hyvästi toistaiseksi kelan ja työkkärin kans tappelut. :kieh:
joo, mäkin oon ihan kyllästynyt tappeleen työkkärin ja ytkn kanssa, siksi otinkin tän työn, vaikka palkka ei päätä huimaa, eikä omasta alasta tietookaan :D :D
niin. ja mikä tärkeintä: on vakituinen tulo! se on tosi tärkeetä nykyaikana ja sitä mieki arvostan työssäni =)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Hieno homma!! =) Onnea työpäikasta! :flower: Mitäs hommia pääset tekeen?
myyntityötä, ja myytävät tuotteet sattuvat olemaan intohimoni :D :D
Kiva juttu! :) Kato ettet myy kaikkia tuotteita ittelles ;) Ei vaan, tosi hyvä juttu. :D
se siinä on vaarana :D hyvä palkanlisä on henkilökunta-alennus, kun muutenkin olen paljon asioinut kyseisessä liikkeessä :D

Yhteistyössä