Cytotec ja raskaudenkeskeytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auringonkukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auringonkukka"

Vieras
Huomenna siis tapahtuu keskeytys kotosalla ja lääkkeenä tuo Cytotec. Olen netistä lueskellut keskusteluja ja ihmettelen, että miten tuon lääkkeen annostus on niin erilainen monilla?
Itse sain ohjeeksi laittaa aamulla 2 tablettia suuhun kielen alle ja sen jälkeen 1 tabletti 2 tunnin välein suuhun. Yhteensä tabletteja on 6. Monet ovat ainakin osan niistä laittaneet suoraan emättimeen, alkoi ihmetyttämään miten itse otan kaikki suun kautta?

Mulle tuli vuotoa jo siinä vaiheessa niin laitoin kielen alle, ohje oli että kumpaan tahansa haluan. Vaikutti niin nopeasti, että särkylääke olisi pitänyt ottaa samalla hetkellä, mutta enpä älynnyt. Neljä nappia oli ihan turhia, kaikki hulahti pois kahdesta ensimmäisestä ja se siitä. Siis tietenkin kannattaa ottaa ne kaikki, mut ultrattiin tossa välissä ja todettiin että ei tarvii ottaa enempää.

Otin eilen viimeisen Cytotec tabletin klo 18 aikaan. Koko päivänä ei ollut hirveitä kipuja eikä vertakaan vuotanut kuin lähinnä pöntöllä käydessä. Kipulääkkeitäkään ei tarvinnut ottaa. Sellaisia isompia hyytymiä taisi tulla 3, olikohan ne istukkaa ja alkiota? Tänään on taas jatkunut tuo menkkamainen alavatsakipu. Mietityttää, että onkohan se jo keskeytynyt vai voikohan tänään vielä tulla pahoja kipuja ja vuotoja?

Eiköhän se pahin ole jo takana. Mulla ei sattunut enää ollenkaan kun se kaikki hulahti pois heti kättelyssä käytännössä yhdellä kertaa yhdellä massiivisella ja järkyttävällä supistuksella kun se aiemmin otettu lääke aloitti jo vuotamisen ennen cytoteceja ja jälkivuotoa ei oikeastaan ollut käytännössä ollenkaan. Olin viikolla 8 kai tietääkseni. Menet vain heti lääkäriin jos alkaa tulemaan huono olo ja lämpöä. Mä huomasin jo seuraavana päivänä että hormonitoiminta muuttui _hyvin rajusti_ ja todella outona sivuvaikutuksena tuli aivan järjetön seksinhimo ja ties mitä ihmeellisyyksiä joita jatkui kokonaiset kaksi viikkoa hyvin intensiivisinä. Se oli todella omituista tuollaisen jälkeen.

Yhteistyössä