cupsolo keitin teinille?

  • Viestiketjun aloittaja "v ieras"
  • Ensimmäinen viesti
"v ieras"
Tuolle 16 v.lle lahjat vielä ostamatta ja mietin tuota kahvin keitintä sille. Ei tosin juo mitenkään säännöllisesti kahvia mutta sillon tällön. Millaista kaakaota tuolla saa? sitä menis varmaan enemmän.
Tykkää kyllä kaikista tuollaisista "turhanpäiväisistäkin" kojeista.
Sodastreamia mietin mutta meillä on noiden lasten hampaiden kanssa ollu niin paljon ongelmia että pelkään että lähtee sit käsistä tuo limsan juonti.
Jotain muuta ideaa tilalle? Vähän silläkin ajatuksella että valmistuu parin vuoden päästä että sitten voi ottaa mukaansa noita.
 
mä en uskaltais ostaa "voi ottaa mukaan parin vuoden päästä" periaatteella, kun ne hajoo aina :D

Itse olen kerännyt omalle teinilleni muumin sen seikkailusarjan, lautasia, mukeja, kulhoja, kaikkia 6kpl, sit kannun, purkit ja 2 isoa uunivuokaa. Saa ottaa ne mukaansa. En tosin antanut ole vielä :D

Ostin skullcandyn kuulokkeet nyt ainakin, lahjakortin h&m:lle ostan ainakin vielä, sit jotain kalsarihommaa ja sen sellasta.
 
"a p"
Tuo meidän teini on poika. Eli ei todellakaan astioita hänelle. HArrastaa valokuvaamista ja saa lahjakortin että voi ostaa jotain siihen liittyvää. Mutta haluaisin myös jotain konkreettista antaa. Palapelin saa kans kun tykkää tehdä niitä mut joku vähän isompi juttu sais olla kans.
 
[QUOTE="a p";29327569]Tuo meidän teini on poika. Eli ei todellakaan astioita hänelle. HArrastaa valokuvaamista ja saa lahjakortin että voi ostaa jotain siihen liittyvää. Mutta haluaisin myös jotain konkreettista antaa. Palapelin saa kans kun tykkää tehdä niitä mut joku vähän isompi juttu sais olla kans.[/QUOTE]

mulla on poika myös, kyllähän pojatkin astioita tarvii kun muuttaa pois kotoo ;) :D
 
"a p"
Ja siis nuo vaatteet ja astiat on vihon viimeinen mikä sillä kiinnostaa. En ole normi kahvinkeitintä sille ostamassa vaan tuossa oli ideana että voi testailla erilaisia juttuja. Ja kuten sanoin innostuu kaikista vempeleistä. Mutta toki saa muitakin ideoita ehdottaa.
 
älä osta
Tuossa on vähän se, että et voi tietää myydäänkö niitä kapseleita enään kahden vuoden kuluttua. Ostaisin mieluummin vaikka sellaisen kahvikoneen johon laitetaan oikeita kahvipapuja. Itse kahvikossana olisin kyllä tosi paljon tykännyt tollasesta jo yläasteikäisenä. Mutta jos tykkää valokuvauksesta niin siihen saa upotettua vaikka kuinka rahaa.
 
o0O0o
Veikkaan että jos vaihtoehtona ois muumisetti vai kapselikeitin, niin.... Joo, ehkä se keitin. Muumimukit nyt on niin kulunut juttu että varmaan pettyis tosi kovasti jos niitä sais.
Itse ainakin olisin kiusaantunut muumimuki-lahjasta, kun tiedän että ovat kalliita mutta niin pirun epäkäytännöllisiä ja suht rumiakin etten niitä lopulta koskaan käyttäisi.

Ehkä kuitenkin tuon keittimen ostaisin jotenkin koko perheen käyttöön ja pojalle jotain teinipojalle sopivaa. Vaikka joku lahjakortti tietokone- tai urheilukauppaan?
 
Veikkaan että jos vaihtoehtona ois muumisetti vai kapselikeitin, niin.... Joo, ehkä se keitin. Muumimukit nyt on niin kulunut juttu että varmaan pettyis tosi kovasti jos niitä sais.
Itse ainakin olisin kiusaantunut muumimuki-lahjasta, kun tiedän että ovat kalliita mutta niin pirun epäkäytännöllisiä ja suht rumiakin etten niitä lopulta koskaan käyttäisi.

Ehkä kuitenkin tuon keittimen ostaisin jotenkin koko perheen käyttöön ja pojalle jotain teinipojalle sopivaa. Vaikka joku lahjakortti tietokone- tai urheilukauppaan?
mä oon kysynyt pojalta ja tykkää muumimukeista. lisäks toi mustavalkonen sarja sopii mustan tai valkosen teeman kans yhteen. oon niitä siis kerännyt jo useamman vuoden.

lahjaksi niitä en anna, saa mukaansa kun muuttaa pois kotoa.
 
"a p"
Veikkaan että jos vaihtoehtona ois muumisetti vai kapselikeitin, niin.... Joo, ehkä se keitin. Muumimukit nyt on niin kulunut juttu että varmaan pettyis tosi kovasti jos niitä sais.
Itse ainakin olisin kiusaantunut muumimuki-lahjasta, kun tiedän että ovat kalliita mutta niin pirun epäkäytännöllisiä ja suht rumiakin etten niitä lopulta koskaan käyttäisi.

Ehkä kuitenkin tuon keittimen ostaisin jotenkin koko perheen käyttöön ja pojalle jotain teinipojalle sopivaa. Vaikka joku lahjakortti tietokone- tai urheilukauppaan?
Saa siis jo lahjakortin noita kuvaustarvikkeita varten. Mutta haluaisin antaa jotain muutakin kuin sen lahjakortin.
Ja vaatteet ja astiat on pois suljettu vaihtoehto, lapseni tuntien.
Olisko jotain muuta teinille sopivampaa ideaa jollain?
 
"a p"
stereot? kännykkään kaiuttimet?
Noita stereoita mietin mut tuntuu että katsoo/kuuntelee kaikki joko puhelimella ja tabletilla. Ja sillä on kuulokkeet noihin (kun pikkuveli samassa huoneessa) eli kaiuttimet aika turhaa.
Pelikone vetelee viimeisiä joten ei viitti enää uusia pelejä ostaa. Tälle joululle ei nyt varaa uutta konetta ostaa et jää myöhemmäksi sen hankkiminen.
 
[QUOTE="a p";29327656]Noita stereoita mietin mut tuntuu että katsoo/kuuntelee kaikki joko puhelimella ja tabletilla. Ja sillä on kuulokkeet noihin (kun pikkuveli samassa huoneessa) eli kaiuttimet aika turhaa.
Pelikone vetelee viimeisiä joten ei viitti enää uusia pelejä ostaa. Tälle joululle ei nyt varaa uutta konetta ostaa et jää myöhemmäksi sen hankkiminen.[/QUOTE]

joo meillä kans kuuntelee musiikkia puhelimen kautta, siihen ostin siis uudet kuulokkeet. kajareita toivo jo kesällä siihen, kun on rannalla yms, niin saa kavereitten kans kuunnella. sterkat pauhaa sit aina kun kotona on.. nrj päällä.
 
Keittiönoita
Mun kuopus sai 17-vuotiaana oman kahvinkeittimen (omaan huoneeseensa). Olisi varmasti ollut ilahtunut cupsulosta, jos niitä olisi silloin jo ollut. Nyt meillä on cupsulo eikä tavallista keitintä enää käytetä. Ja poika siis tämäkin.

Ja mitä tulee kysymykseen olisitko itse halunnut 16-vuotiaana...niin ihan takuulla olisin halunnut. Kahvikone omassa huoneessa olisi ollut tosi cool.
 
"Anne"
Jotain muuta valokuvaukseen liittyvää? Esim lahjakortti kans, ei ehkä valokuvien kehittämiseen mutta vaikka tauluksi kehittämiseen tai jokin tarvike, jalka tai kaukosäädin tai laukku?
 

Yhteistyössä