V
vieras
Vieras
saako crossarilla hyviä tuloksia? ajattelin sellaisen hommata ku tykkään kuntoilla mutta aikaa lenkille ei tahdo olla joten tolla vois treenata ku tyttö nukkuu... polttaako rasvaa? lähteekö sentit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja riia:Mä sain tiputettua toisen muksun jälkeen crossarilla melko nopeesti kiloja,kahdessa kuukaudessa lähti reilu 8kg,ja senttejäkin todella kivasti. En voi kyllä muutakuin suositella!Iltaisin sellaisen puoli tuntia poljin,ja samalla katsoin jotain tv-ohjelmaa(välillä kyllä oli iltojakin,että laiskuus voitti
). Mutta kannattaa satsata heti kunnolliseen,eikä mihinkään heppoiseen "tv-shopin" crossariin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:se on todella tehokas vehje ja laihduttaa oikein käytettynä, sitä ei kannata joka päivä polkea, kun sillo alkaa lihakset kasvamaan ja ei laihdu
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Crossarit on hyvii mutta huomasin että twinsin orbitrek on tehokkuudelta parempi kuin ne crossarit mitä olen kuntosalilla käyttänyt. Jopa miehenikin tykkää tästä orbitrekistä ja vie olohuoneessa paljon vähemmän tilaakin kuin iso crossari.. Mutta kukin tyylillään.. meillä ollut kohta vuoden jo käytössä enemmän tai vähemmän säännöllisesti..
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Crossarit on hyvii mutta huomasin että twinsin orbitrek on tehokkuudelta parempi kuin ne crossarit mitä olen kuntosalilla käyttänyt. Jopa miehenikin tykkää tästä orbitrekistä ja vie olohuoneessa paljon vähemmän tilaakin kuin iso crossari.. Mutta kukin tyylillään.. meillä ollut kohta vuoden jo käytössä enemmän tai vähemmän säännöllisesti..
Kyllä ne kuntosalin crossarit on tasokkaampia ku tv shopin.Meillä hajos vajaassa parissa kk tv shopin vehe.
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä minä..:Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:se on todella tehokas vehje ja laihduttaa oikein käytettynä, sitä ei kannata joka päivä polkea, kun sillo alkaa lihakset kasvamaan ja ei laihdu
Eiköhän se oo ihan hyväkin että lihaksille jotain tapahtuu, kuka haluaa laihtua, mutta ei kiinteyttä ja hyvänmuotoisia lihaksia? Ja onhan se aerobista liikuntaa, "liian" isoja lihaksia ei kyllä tuu muulla ku voimaharjottelulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Crossarit on hyvii mutta huomasin että twinsin orbitrek on tehokkuudelta parempi kuin ne crossarit mitä olen kuntosalilla käyttänyt. Jopa miehenikin tykkää tästä orbitrekistä ja vie olohuoneessa paljon vähemmän tilaakin kuin iso crossari.. Mutta kukin tyylillään.. meillä ollut kohta vuoden jo käytössä enemmän tai vähemmän säännöllisesti..
Kyllä ne kuntosalin crossarit on tasokkaampia ku tv shopin.Meillä hajos vajaassa parissa kk tv shopin vehe.
Ehkäpä sussa oli liikaa tehoja. =)