crosstrainerin teho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
saako crossarilla hyviä tuloksia? ajattelin sellaisen hommata ku tykkään kuntoilla mutta aikaa lenkille ei tahdo olla joten tolla vois treenata ku tyttö nukkuu... polttaako rasvaa? lähteekö sentit?

Mä sain tiputettua toisen muksun jälkeen crossarilla melko nopeesti kiloja,kahdessa kuukaudessa lähti reilu 8kg,ja senttejäkin todella kivasti:). En voi kyllä muutakuin suositella!Iltaisin sellaisen puoli tuntia poljin,ja samalla katsoin jotain tv-ohjelmaa(välillä kyllä oli iltojakin,että laiskuus voitti;)). Mutta kannattaa satsata heti kunnolliseen,eikä mihinkään heppoiseen "tv-shopin" crossariin;)

Alkuperäinen kirjoittaja riia:
Mä sain tiputettua toisen muksun jälkeen crossarilla melko nopeesti kiloja,kahdessa kuukaudessa lähti reilu 8kg,ja senttejäkin todella kivasti:). En voi kyllä muutakuin suositella!Iltaisin sellaisen puoli tuntia poljin,ja samalla katsoin jotain tv-ohjelmaa(välillä kyllä oli iltojakin,että laiskuus voitti;)). Mutta kannattaa satsata heti kunnolliseen,eikä mihinkään heppoiseen "tv-shopin" crossariin;)

sullahan tuli hyvin tuloksia! lisää kokemuksia kiitos :D

Crossarit on hyvii mutta huomasin että twinsin orbitrek on tehokkuudelta parempi kuin ne crossarit mitä olen kuntosalilla käyttänyt. Jopa miehenikin tykkää tästä orbitrekistä ja vie olohuoneessa paljon vähemmän tilaakin kuin iso crossari.. Mutta kukin tyylillään.. meillä ollut kohta vuoden jo käytössä enemmän tai vähemmän säännöllisesti..

Meillä tv shopin vekotin ja hyvin on toiminu. Mulla tosin alussa vasta mutta jalat on ihan kipeet :D Eilinen olikin lepopäivä :D Saas nähä miten tuloksia tulee, 30min päivässä oon toistaseks polkenu, ajattelin kyl 2x 30min. pvässä, mut saas nähä miten saan sen onnistumaan :D aikalailla se 2kk etelänmatkaan joten toivottavasti jotakin kiloista tippuu :D

Mulla Kettler merkkinen crossari ja hyvin toiminut. Aloitin kuntoilun sillä joulukuussa. Häitä varten pitäis saada painoa ja löysää pois. Teen lähes joka päivä 10-30min. Tuntuu siltä ettei ole kiloja lähtenyt pois mutta takamus ja reidet taitaa olla pikkuisen kiinteytyneet ja kunto kohentunut. No vielä on heinäkuun häihin aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
se on todella tehokas vehje ja laihduttaa oikein käytettynä, sitä ei kannata joka päivä polkea, kun sillo alkaa lihakset kasvamaan ja ei laihdu

Eiköhän se oo ihan hyväkin että lihaksille jotain tapahtuu, kuka haluaa laihtua, mutta ei kiinteyttä ja hyvänmuotoisia lihaksia? Ja onhan se aerobista liikuntaa, "liian" isoja lihaksia ei kyllä tuu muulla ku voimaharjottelulla :)

30min jos sen jälkeen nousee punttia. Muuten ainakin tunnin kerralla.
Eikä mitään järkeä treenata kuin 3 päivää+vapaapäivä+2treenipäivää+vapaapäivä tyylisiä viikkoja.

Ja siinä vaiheessa kun näkee miten jenkkakahvat on kutistunu saattaa tulla kunnon treenihulluus :D

Olipa typerä otsikko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kai sen ostaessa kysyit?? Onhan se nyt keskeinen tekijä kun ostopäätöstä tekee! Vai ostatko auton tietämättä sen tehoa??

Tuli tästä mieleeni... kuntosalilla näkee usein jengiä polkemassa crossarilla "väärinpäin". Vaikuttaako se jotenkin eri lihaksiin kuin normaalisti juokseminen, vai mistä tämä?

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Crossarit on hyvii mutta huomasin että twinsin orbitrek on tehokkuudelta parempi kuin ne crossarit mitä olen kuntosalilla käyttänyt. Jopa miehenikin tykkää tästä orbitrekistä ja vie olohuoneessa paljon vähemmän tilaakin kuin iso crossari.. Mutta kukin tyylillään.. meillä ollut kohta vuoden jo käytössä enemmän tai vähemmän säännöllisesti..

Kyllä ne kuntosalin crossarit on tasokkaampia ku tv shopin.Meillä hajos vajaassa parissa kk tv shopin vehe.

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:

Kyllä ne kuntosalin crossarit on tasokkaampia ku tv shopin.Meillä hajos vajaassa parissa kk tv shopin vehe.

Ehkäpä sussa oli liikaa tehoja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä minä..:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
se on todella tehokas vehje ja laihduttaa oikein käytettynä, sitä ei kannata joka päivä polkea, kun sillo alkaa lihakset kasvamaan ja ei laihdu

Eiköhän se oo ihan hyväkin että lihaksille jotain tapahtuu, kuka haluaa laihtua, mutta ei kiinteyttä ja hyvänmuotoisia lihaksia? Ja onhan se aerobista liikuntaa, "liian" isoja lihaksia ei kyllä tuu muulla ku voimaharjottelulla :)

Totta lihakset ei crossarilla ylisuureksi kasva.Ja sitäpaitsi isot lihakset ei tule hetkessä ei vuodessa eikä kahessa.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:

Ehkäpä sussa oli liikaa tehoja. =)

No tvshop on tvshop..

Kunnon krossarit maksaa 2000e. Tvshopin 50e, ja ne myydään jollai 199,99 :D
Tottakai ne ei kestä, ja tottakai niiden liikeradat on epämukavia.. kun tehty sillai "melkein", nyrkkitehtaassa kiinalaisten mitoilla ja melkein toimivilla kierroilla.

Yhteistyössä