crosstrainer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmistunut

Vieras
tänään tuli orbitrek postista,ja voi hitto mikä pettymys se on...mä oon salilla tehny crossarilla ja tiiän millasta se on,siks ootin innoissani et saan kotiin laitteen,tilattiin se tvinsiltä..
mä en tiedä onko vika mussa vai missä mutta mä en saa siitä liikkeestä sulavaa,se töksähtää inhottavasi joka kierroksella,ja ne tangot hakkaa tisseihin..harmittaa vietävästi..onko kukaan muu tilannu tota ja ollu tyytyväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Pillerinpyörittäjä:
Mulla on ketlerin crosstrainer, ja siinon mielestäni pehmee toi liikerata.
Harmi jos jouduit pettymään siihen laitteeseen, ehkä se on pienempi niin liikeratakin on sitten huono ja se töksähtää sen takia?

niin voihan se olla mahollista ei toi mikään hirmu iso oo kyllä kooltaan..harmittaa vaan ihan sikana ja kiukuspäissäni sanoin miehelle että palautetaan toi että mä en ainakaan tee tolla yhtään..mies vaan ite kyllä tykkäs tosta ja sillä ei töksähdä kuulemma

Juu, mullakin Kettlerin crossari ja tuskinpa näitä kahta voi edes verrata toisiinsa. Kyseessä melkolailla eri laite ;) Mitä isompi vauhtipyörä sitä mukavampi ja tasaisempi polkea. Olikohan 12 tai 14 kg tässä meidän mallissa. Magneettivastus on ehdottomasti käyttömukavuuden kannalta oltava myös. Hihna vastuksinen ei todellakaan ole mukava polkea, töksähtelee ja on kova ääninen.

Kannattaa satsata laatuun, ni laitetta tulee käytettyäkin.

Yhteistyössä