crosstrainer treeni???

Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kalorit alkaa palaa vauhdilla siinä puolen tunnin jälken ;)

Näin varmasti onkin,mutta mie olisin kuollut siihen paikkaan jos olisin "kylmiltään" koittanut heilua tunnin siinä. EI VAIN RIITÄ KUNTO :laugh:

Juu, ei heti mutta yllättävän nopeaan kunto kohenee. Eli parin viikon päästä sitten viikossa ainakin yksi 45-60 minuutin treeni olis ihan bueno.

Rapakuntoinen aloitti kuntoilun... Oon nyt kaks viikkoa crossaillut. Teen sen minkä jaksan, eli 10 - 20 min. per kerta. 6 kertaa viikossa. Parina päivänä olen tehnyt 10 min. aamulla ja 10 min. illalla. Teen 3., 4. ja 5. tasoilla. Mielestäni 1. ja 2. ei tunnu missään.
En ole vielä huomannut mitään kunnon nousua.

Mitä mä oon käyny crossitunneilla, niin mulla on aina meinannu loppua kunto 10-15 minuutin kohdalla. Vaan kun jatkaa silti, niin se menee ohi ja sit jaksaakin huomattavasti pidempään. Sama juttu on mulla kuntopyöräillessä ja spinningissä. Enkä mä usko että mä olen rapakunnossa enää vaikka toi väsy iskeekin :D

Mulla iskee yleensä pienoinen päänsärky, hitonmoinen hiki ja tuntuu kuin pään verisuonet poksahtais. Siinä vaiheessa yleensä lopetan. Ja tämä siis yleensä jo siinä 15 - 20 min. kohdalla.
Onkohan meillä kotona liian kuuma treenaamiseen vai onko tää vain huonosta kunnosta johtuvaa?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä