Crosstrainer-kokemuksia kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on kotona kuntopyörä ja onkin ihan hyvä, mutta on mietitty myös crosstrainerin hankkimista. Katson TV:tä aina samalla kun kuntoilen, joten pystyykö crosstrainerin kanssa katsomaan samalla TV:tä? Ainakin kun aiemmin omistin stepperin niin siitä ei tullut mitään, kun tuli päänsärky siitä pään jatkuvasta heilumisesta ja varsinkin jos yritti vielä TV:tä katsoa. Kuntopyörässä on se ollut hyvä, että pää ei liiku suorituksen aikana, joten TV:n katselu onnistuu samalla. Mulla tuo TV toimii jotenkin motivoijana, en pysty ilman sitä kuntoilemaan, jotenkin tarvitsee olla jotain muuta tekemistä, että viitsii kuntoilla. Niin eli kaikenlaisia kokemuksia kaivataan. Onko Crosstrainerista ollut hyötyä jne. Mulla tarkoituksena hankkia siis ihan kunnon ylläpitoa varten.

änkeän samaan ketjuun... Millaista (merkki, malli jne) crossaria suosittelette? Meillä myös harkinnassa. Halpa pitäisi olla, ei nyt ehkä halvin mahdollinen, mutta kuitenkin. Mistä olette hankkineet?

Mulla on Hobbarista kaksi vuotta sitten ostettu Raleigh-crosstrainer, jonka nyt vauvan synnyttyä kaivoin taas esiin. Mä sutkuttelen sillä aina telkkarin edessä ja hyvin pystyy samalla katsomaan =) Maksoi tuo crossari silloin pari vuotta sitten joitan reilu 200euroa ja on ihan hyvä ja tukeva, vaikkei kallis ollutkaan.

Salilla on crossari, mutta oisko siinä joku säätöpuute, koska tuntuu etten saa siinä hyvää asentoa ja jalkoja alkaa särkemään pian. Pidemmille tuntuu olevan ok.

Yhteistyössä