Crocs-kengät saattavat kohta olla historiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Crocs-kenkien taru kohta loppu?

Crocs-kengät saattavat kohta olla historiaa.
Crocsien valmistajalla ei mene nyt kehuttavasti.
Crocsien valmistajalla ei mene nyt kehuttavasti. (PASI LIESIMAA)

Jäisitkö kaipaamaan Crocs-kenkiä?

Yhtiö, jonka muovisia kengänlärpäkkeitä on myyty noin 100 miljoonaa kappaletta seitsemässä vuodessa, on Washington Post -lehden mukaan konkurssin partaalla.

Kauniiksi niitä ei kukaan väittänyt, mutta ne valloittivat käyttäjät mukavuudellaan. Mutta kuluttajat ovat kyllästyneet ja muovikenkien kestävyys merkitsi, että harva ostaa toista paria. Myös halvat kopiot söivät markkinoita.

Viime vuonna Crocs teki yli 180 miljoonaa dollaria tappiota (130 miljoonaa euroa) ja vähensi 2 000 työpaikkaa. Nyt varastot ovat täynnä myymättömiä kenkiä ja yhtiön kohtalo vaakalaudalla. Yhtiön pitäisi kyetä maksamaan velkansa syyskuuhun mennessä, muuten edessä on konkurssi, kirjoittaa Washington Post.

Mä en kyllä ainakaan jää kaipaamaan. En ikinä vois käyttää moisia rumiluksia. Tosin poika vois olla toista mieltä, hänen lempikenkänsä ovat mummon kirpparilta ostamat vaaleanpunaiset crocksit.

En jää minäkään kaipaamaan... En omista crocseja. Joskus sovitin jotain kopioita, tuntus että eikö ne hiosta?

Mulla on paremmat rennot kevyet kenkulit. :) Ja sen näkösetki että kehtaa pitää ihmistenilmoillaki vallan mainiosti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jee! Vaikka ei taida silti poistaa noita kenkiä katukuvasta, kun halpisfirmat jatkavat kyllä. :(

Häiritseekö sua toisten ihmisten kengät katukuvassa?

:laugh: Mahtaa olla vittumaista liikkua missään kun tuollainenkin vaiva on.

Kyllä mua ainakin vituttaa monien ihmisten kengät ja muukin ulkoinen olemus katukuvassa. Jos ei sen verran itsestään välitä et kulkee ties missä ryysyissä niin kyl se ällöttää

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kyllä mua ainakin vituttaa monien ihmisten kengät ja muukin ulkoinen olemus katukuvassa. Jos ei sen verran itsestään välitä et kulkee ties missä ryysyissä niin kyl se ällöttää

:laugh: :laugh: :hug: Kannattaisiko vähän enemmän keskittyä omaan elämään ja vähän vähemmän muitten tekemisiin. :whistle:

Mulla on kahdet kopiot, toiset makso jotain 4 euron paikkeilla ja toiset 20?. Nuo kalliimmat on hyvät jalkaan ja nyt ne on erittäin hyvät, kun saan vain työntää ne jalkaan eikä tarvitte mitään apuvälineitä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jee! Vaikka ei taida silti poistaa noita kenkiä katukuvasta, kun halpisfirmat jatkavat kyllä. :(

Häiritseekö sua toisten ihmisten kengät katukuvassa?

:laugh: Mahtaa olla vittumaista liikkua missään kun tuollainenkin vaiva on.

No mutta, lohduttaudu sillä että niillä ihmisillä on varmasti henkinen puoli paljon paremmassa kunnossa ja ovat varmasti paljon onnellisempia kuin sinä, jonka mielestä on ällöttävää jos joku kulkee esim. crocseissa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Sain äitienpäivälahjaksi eikä ne varmaan kovin äkkiä maadu... Eihän niitä nyt voi pitää kuin omassa pihassa.

tän kun kaikki vaan tajuisi vielä.... mutku ihmiset hiihtää niissä kätevästi prismaan, keskustassa...kas kun ei vielä yökerhossakin :headwall:

mun mielestä ne on puutarhakengät tms. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen pitänyt niitä rantakenkinä, mutta jos ne tosiaan näin paljon nostattaa verenpaineita niin taidan laittaa heti huomenna jalkaan kaupungille :D

:D Hyvä idea. Mä voisin käydä ostamassa sun seuraksi sellaiset ja mennään yhdessä!

Yhteistyössä