No monilla on ihan feikit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olin tänään lapsen kouluunsiunaamistilaisuudessa kirkossa ja siellä näytti monella lapsella olevan kyseiset kengät.
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Ei oo eikä tuu Viitti melkein 50? maksaa kengistä jotka sais kun pistäis kumppareista varret poikki
Juu,en tiedäkään oliko aidot vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No monilla on ihan feikit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olin tänään lapsen kouluunsiunaamistilaisuudessa kirkossa ja siellä näytti monella lapsella olevan kyseiset kengät.
Remmissä lukee crocs ja "napit" jolla remmi kiinni on krokotiilinkuva.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä ne aidot ja ei aidot erottaa jos ne on jalassa? Siis huomaako sen jostain, että ai tuolla on feikki croksit?
No mut saako niitä nyt sitten kuitenkin käyttää sairaalassa? Jossain oli hetki sitten, että antavat jotain häiriötä sairaalan laitteisiin...Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:ei oo eikä tuu, musta ne muistuttaa ihan kakkosversiota nokian saappaista |O ja ne ei sovi mun jalkamallille sit yhtään, ja ne ei näytä kivalta eikä tunnu kivalta, oon kokeillut.. En ottaisi edes työkengäksi sairaalaan