kaikilla näyttää olevan, onko teillä?
Ford Prefect 21.07.2007 #5 Mulla on ehkä landecroksit? Ne umpimalliset vaahtokalossit... :xmas: Hyvät märällä nurmella.
yöööks!! 21.07.2007 #6 no ei varpilla tulekaan!! muovisia kenkiä käytän uimahallissa (sandaaleja), en "ihmistenilmoilla".
Pauna 21.07.2007 #7 Ei oo eikä tuu Viitti melkein 50? maksaa kengistä jotka sais kun pistäis kumppareista varret poikki
stoori alias tarina 21.07.2007 #10 juu, ostin työkengiksi! Ekat meni isännälle, ku oli hirmu isot mulle. Toinen ostos toden sano, ja sain työkengät! =)
juu, ostin työkengiksi! Ekat meni isännälle, ku oli hirmu isot mulle. Toinen ostos toden sano, ja sain työkengät! =)
PrincessOfAcco 21.07.2007 #11 ei oo eikä tuu, musta ne muistuttaa ihan kakkosversiota nokian saappaista |O ja ne ei sovi mun jalkamallille sit yhtään, ja ne ei näytä kivalta eikä tunnu kivalta, oon kokeillut.. En ottaisi edes työkengäksi sairaalaan
ei oo eikä tuu, musta ne muistuttaa ihan kakkosversiota nokian saappaista |O ja ne ei sovi mun jalkamallille sit yhtään, ja ne ei näytä kivalta eikä tunnu kivalta, oon kokeillut.. En ottaisi edes työkengäksi sairaalaan
TuiKKu 12.08.2007 #14 Oon vissiin tosi landelainen,ku en tiiä ees millaiset on noi crocksit :ashamed: Oonkohan menettäny jtn
Oon vissiin tosi landelainen,ku en tiiä ees millaiset on noi crocksit :ashamed: Oonkohan menettäny jtn
ihaa4 12.08.2007 #24 Ostin työkengiksi, ne ballerinamalliset. Ja kivat jibbitsit niihin piristykseksi.
vieras 13.08.2007 #25 Olin tänään lapsen kouluunsiunaamistilaisuudessa kirkossa ja siellä näytti monella lapsella olevan kyseiset kengät.
Olin tänään lapsen kouluunsiunaamistilaisuudessa kirkossa ja siellä näytti monella lapsella olevan kyseiset kengät.