Converset? Paljonko kohtuullinen hinta käytetyistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kihla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kihla

Vieras
Ostin pojalle Converset kokoa 41 käytettynä ja nyt mietin, paljonko niistä olisi ollut kohtullista maksaa? Siis varrelliset, ihan selvästi käytetyt, mutta ehjät. Mielipiteitä? Paljonko maksaisit peruskirpparilla?

Itse myin juuri 8 eurolla, toki ostajalle tuli 6,90 euroa postareita päälle. Ja näissä oli kulumaakin pohjassa. Minusta 12 euroa on todella kohtuullinen, jos kyse on vain liasta. Voihan ne pestä.

[QUOTE="Maija";30838764]Intiassakos tässä nyt asutaankin? Käytetyt kengät omalle pojalle on kyllä ennenkuulumatonta meininkiä.[/QUOTE]

Mitä sitten. Kyllä minäkin semmoisen kaupan tekisin, jos hyvät olisivat ja semmoiset löytäisin. On totta, että kenkää kuluu ja silloin ei varaston täydennyspaikasta ole väliä. Kyllähän täällä näitä tuntemattomia jeesustelijoita riittää ja kuinka köyhiäkin he ovat nimimerkkiensä takana.

Meillä ostetaan koko perheelle käytettynä kengätkin. Ei ole mitään järkeä maksaa 50e kengistä kun vähänkäytetyt saa muutamalla eurolla. Ostetaan vain hyväkuntoisia ja vähänkäytettyjä, monesti ne on kuluneet kaupassakin jo samanverran kun ihmiset on niitä kokeilleet. Mieluummin yhden pitämät kengät kuin kaupassa ties kuinka monen kokeilemat ;)

Hyiii! Jonkun hikiset käytety tennarit lapselle... Nahkakengät vielä ymmärtäisin, mutta tennarithan alkaa jo kesän puolessa välissä haista niin kuvottavalle, ainakin pojilla, että ne on mun mielestä roskiskamaa. En ikinä ostaisi käytettynä kenkiä, ovat muotoutuneet jo toisen jalan mukaan

No ei kestä meidän teinillä tennarit edes kesän puoleen väliin, olisi sitten vaikka miten merkkikamaa. Jos kirpparilta löytyy, niin mukaan lähtee vaikka säkillinen. Siis ehjiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ikinä;30838804:
Hyiii! Jonkun hikiset käytety tennarit lapselle... Nahkakengät vielä ymmärtäisin, mutta tennarithan alkaa jo kesän puolessa välissä haista niin kuvottavalle, ainakin pojilla, että ne on mun mielestä roskiskamaa. En ikinä ostaisi käytettynä kenkiä, ovat muotoutuneet jo toisen jalan mukaan

Kangaskengät voi heittää pesukoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ikinä;30838804:

Sitten vielä kun ajattelee jalkasilsaa ja kynsisientä (tiedän että johtuvat samasta sienestä) ja kaikkea muuta mukavaa mitä etenkin kesävarpaiden välistä löytyy, sekä sitä isojen poikien jalkamehua......

Yhteistyössä