M
mm
Vieras
Taulukossa sanotaan, että koko UK 5 vastaa kokoa 38.
Mutta pitääkö mitta paikkansa vai ovatko pienemmät tai isommat?
Mutta pitääkö mitta paikkansa vai ovatko pienemmät tai isommat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:Mulla on jotkut conversen tennarit, lapussa lukee eur kooksi 39 ja uk kooksi 5.5, mutta minusta ovat pikemminkin kokoa 38, eli vähän pienehköt siis
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:Mulla on jotkut conversen tennarit, lapussa lukee eur kooksi 39 ja uk kooksi 5.5, mutta minusta ovat pikemminkin kokoa 38, eli vähän pienehköt siis
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:Mulla on jotkut conversen tennarit, lapussa lukee eur kooksi 39 ja uk kooksi 5.5, mutta minusta ovat pikemminkin kokoa 38, eli vähän pienehköt siis
Mulla taas tuntuu menevän pienempi kenkä jalkaan kuin yleensä, juurikin siksi kun ei tosiaan ole mitkään kaposet töppöset.
Te, joilla converset niin millaiset on kävellä? Kävelen tosi paljon, joten pystyykö noilla kävelemään pitkiä matkoja ilman, että jalat kipeytyy? Esimerkiksi Adidas Superstareihin jos vertaa....niillä nimittäin pystyy hyvinkin kävelemään pidempiäkin matkoja.