Converse All Starien koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen kokeilemaan kenkäkaupassa, että mikä koko tuntuu sopivalta. Ne on sellaset pellekengät ettei sitä kokoa oikein voi verrata muihin. Tilaat sitten netistä jos halvemmalla saat.

Kiitos! :)

Jos jollain sattuu olemaan tuon kokoiset converset, niin olisin suunnattoman kiitollinen jos jaksaisit mitata sisäpohjan pituuden. Briteistä olisin tilaamassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
Mulla on jotkut conversen tennarit, lapussa lukee eur kooksi 39 ja uk kooksi 5.5, mutta minusta ovat pikemminkin kokoa 38, eli vähän pienehköt siis

Tätä mä just pelkäsinki, hitsin hitsi.
Likka haluais tommoset ja sais niin paljon halvemmalla..

Mulla on jotkut conversen tennarit, lapussa lukee eur kooksi 39 ja uk kooksi 5.5, mutta minusta ovat pikemminkin kokoa 38, eli vähän pienehköt siis

Mulla taas tuntuu menevän pienempi kenkä jalkaan kuin yleensä, juurikin siksi kun ei tosiaan ole mitkään kaposet töppöset.

Alkuperäinen kirjoittaja björn:

Mulla taas tuntuu menevän pienempi kenkä jalkaan kuin yleensä, juurikin siksi kun ei tosiaan ole mitkään kaposet töppöset.

Voi ei :D

Te, joilla converset niin millaiset on kävellä? Kävelen tosi paljon, joten pystyykö noilla kävelemään pitkiä matkoja ilman, että jalat kipeytyy? Esimerkiksi Adidas Superstareihin jos vertaa....niillä nimittäin pystyy hyvinkin kävelemään pidempiäkin matkoja.

Minulla on myös 37,5 kokoiset ja minusta ovat melko reilua kokoa. Ylipäätään nuo all starit on aika kapeaa ja pitkää mallia, eli ottaisi puolinumeroa pienemmät kuin mitä muuten. Conversen sivuilta kyllä löytyy mittataulukot.

Te, joilla converset niin millaiset on kävellä? Kävelen tosi paljon, joten pystyykö noilla kävelemään pitkiä matkoja ilman, että jalat kipeytyy? Esimerkiksi Adidas Superstareihin jos vertaa....niillä nimittäin pystyy hyvinkin kävelemään pidempiäkin matkoja.

No onhan ne aika kovat kun on ohut litteä pohja, mutta mnusta mielyttävämmät kuin Superstarit. Käytän työkenkinä toimistossa ja tanssitreeneissä, eli kyllä niissä jalat jaksaa hyvin.

http://www.authentics.com.au/help-with-sizes-lightbox/#converse

Tuolta linkistä löytyy Conversen omat kokotaulukot. Huom. lapsille, miehille ja naisille kaikille omat koot, joissa käytetään samoja kokonumeroita. Ärsyttävän sekavaa. :/

Mun mielestä Converset on tosi reilua kokoa. Mulle koko 38 on Conversen tennareissa väljä (37 taas liian pieni) mutta muissa kengissä kengän koko on kaikkea 38(kumisaappaat) ja 41(kapealestiset balleriinat) väliltä.

Yhteistyössä