Concordin sitterikokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irina77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Irina77

Vieras
Hei

Onko kenelläkään kokemuksia Concordin Rio -sitteristä? http://www.sasima.fi/Concord/Living/Rio.html . Esikoisemme syntyy tammikuussa ja kuulisin tuosta sitteristä mielelläni lisää. Oletan, että on laadukas, vauvat viihtyvät siinä ja se kestää myös tuleville sisaruksille saakka? Entä miten sitterin päällisen pesu onnistuu?

Kaikista kommenteista kiitollinen!

Meillä on tuo sitteri käytössä ja voin suositella sitä täydestä sydämestäni! Upean näköinen, helppo käyttää, pehmeä päällinen, helppo puhdistaa. Täydellinen sitteri! Käyttöiästä en voi vielä muuta kuin arvailla, koska sitteri on ollut meillä vasta 3 kuukautta käytössä mutta laatu on sen verran hyvä, että en usko yllätyksiä tulevan. Hieno kapistus!

olen katsonut tuota samaista sitteriä "sillä silmällä" ja pelkkää hyvää olen siitä kuullut. Minua viehättää tuo design -sopii meidän uuteen kivitaloomme kuin nakutettu. Nyt saisi edellinen nallekuosinen hirvitys kyllä väistääkin takavasemmalle! Mikähän siinä onkin, että Suomi on täynnä karmeita ällönallepupujussikuvioituja lastentarvikkeita ja moderneja hillittyjä on todella hankala löytää. Minusta olisi kiva, että sitteriä kehtaa pitää esillä vieraidenkin läsnäollessa.

Meille ostetaan tuo sitteri ja vaunujakin olen jo katsellut sillä silmällä. Hyvin kriittisesti olen tutkaillut ja todennut olevan hyvän laatuiset. Varmasti kestävät myös Suomen olot. Kaverilla on concorden sitteri ja kehuu sitä maasta taivaisiin. =)

Hauska lukea, että muutkin ovat innostuneet Concord Rio sitteristä!! Minä olen ollut liikkumakiellossa viimeiset 1,5 kuukautta ja olen kuluttanut koko sairaslomani surffaamalla lastentarvikkeita. Miehellä onkin ollut kiire juostessa ostoslistani kanssa ympäri kaupunkia. Rio tuli meille kotiin viikko sitten ja ah, että se on ihana!! :) Kyllä siihen kelpaa laittaa vauvan kuin vauvan köllimään.