columbic merkkisestä pyörästä huonoja ja hyviä puolia??onko kellään sellaista siis??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
katselin tuossa mainoksia ja tokmannilla näkyis sellanen olevan 85 eurolla!!
onko se hyvä pyörä vai samaalaatua kuin bilteman yosemitet??

kannattaisko sellanen enemmän kuin bilteman pyörän osto??

mielipiteet kehiin...

Mulla oli 15 vuotta käytössä naisten 18-vaihteinen Columbic-maastopyörä. Olin ihan tyytyväinen. Viime kevään huollon yhteydessä liike sanoi, että rattaat olivat kuluneet ja sen takia vaihteet ei ihan täysin toimi. Syksyllä sitten pyöräkellarin murron yhteydessä se rikottiin, enkä viitsinyt korjauttaa. Eilen katsoin Tarjoustalon mainoksesta uutta 21-vaihteista Colubicia sillä silmällä :-)

Ihan paska pyörä, en suosittele. "Metalli"osatkin vääntyy ja murtuilee. Normaalikäytössä. Ei ne turhaan maksa kolme-neljä kertaa vähemmän kuin tavispyörät.

no siis colorado ei oo sumalainen vaikka jotku pellet niin tosissaa luuleeki ja colorado vs yosemite nii ei ees vaikee arvata kumpi on parempi siis yosemiten vaihde pyörissä on parantamisen varaa mut muuten yosemitet on kohtalaisen hyvä JOS osaa pitää huolta ! mul on ollu yosemiten bmx ja kestaa hyvin 3 m pitkiä hyppyjä flattayxen ja streetin ja jne et ottakaa silmä katee ja kattokaa hintaa ja laatua et kyl laatu osuu yleesä hinnan kaa kohillee m

Ketju on vanha mutta pakko kommentoida, jos joku vielä näiden ostamista harkitsee, ja ketju näkyy Googlessa aika hyvin joten moni varmaan tulee tänne.

Itse olin tyytyväinen ColumBic-merkkiin kunnes yhdellä retkellä polkimen varsi (joka on umpimetallia) hajosi (katkesi kahtia)! :-o

Moisia osia ei tietenkään saa mistään. Mutta jos painat alle 20 kiloa niin aikuisten malli voi toimia hyvin.