Colour B4 -hiusvärinpoistoaine

[QUOTE="vieras";25202957]voitko otttaa uusia kuvia?[/QUOTE]
No eipä siinä enää oo järkeä ku iskin jo uuden värin päähän. Väri itseasiassa imeytyi käsiteltyyn hiukseen aika kovasti, ois pitäny pitää päässä varmaan lyhyempi aika ku normaalisti... Mutta toivottavasti haalistuu pian. Syossin väri, ainakin aiemmin kokeilemani punainen haalistui nopsaan.
[QUOTE="Kiinnostunut";25202985]Mitenkä paljon se tummui?[/QUOTE]
Väri pysyi aika samana kuparinpunasena... Hmm, mitenkähän sitä tummumista kuvaisi. Tiedätkö, kun hiukset näyttää likasena tummemmilta kuin puhtaana? :D Sen verran.
 
tukkataika
Heippa! :)

Lupasin tulla kertomaan omasta kokemuksesta. Eli tein tuon värinpoiston vähän aika sitten myöskin. Tulos ei ollut huima. Voin laittaa vielä kuvat kyllä, mutta ero on niin minimaalinen että valaistuksesta riippuu näkyykö eroa. Lähtötilanne oli hyvin tumma ruskea, joka muuttui hyvin tummaksi punertavaksi ruskeaksi. Mutta en ihmette tulosta, sillä minulla on varmastikin hiuksen suomukerros lopullisesti värjäytynyt johtuen aiemmista vaalennuksista joiden päälle olen heittänyt punaista ja hyvin tummaa ruskeaa. Minulla on siis ihan läpivärjätyt hiukset.
Tämä värinpoisto vei tummimman terän tuoden esiin punaisen jota olen aiemmin koittanut ruskealla peittää. :p Juurikasvuun ei onneksi vaikuttanut ja voin rauhassa jatkaa oman hiusvärin esiinkasvatusta, vaalennus kun ei ole vaihtoehtona. Se toinen vaihtoehto joka lupaa taittaa pois esim. punaista lienee turha kokeilu mun hiuksiin joissa värit on kerrostuneet ja lopullisesti kiinni.

Titi-Uun kokemaa tummumista en ole huomannut.
 
"Jonna"
Olen ällistynyt, iloisella tavalla :) tein käsittelyn tänään koska olen yli 20v värjännyt ja haluan siitä eroon allergian takia. Aine ärsytti hieman (kutitti ) joten kovasti allergisen kannattaa miettiä.

Mulla on ollut tumman ruskeasta ruskeaan yleensä tää ja nyt värinpoiston jälkeen on vaalea, hieman kupariin taittuva. Vaaleni niin paljon ettei tartte tehdä enää mitään kuin vain kasvattaa. Oikea värini on ollut joku tavis-vaalea, ehkä oljen..? En muista enää :)
 
"Jonna"
Ja vielä, paketissa suositeltiin hiustenpesu syväpuhdistavalla shampoolla ennen jotta kaikki vanhat muotoilutuote jne jämät lähtee. Näin onnistuu paremmin. Lisäksi että huuhtelee enemmän kuin mitä ohjeissa suositellaan jotta sitä jälkikäteistä tummumista ei tapahtuisi.
Hiukset meni ihan takuille mutta sitä varten ostin Doven tehohoidon, nyt ovat ihanan tuntuiset.
 

Yhteistyössä