Cobra radiopuhelin/itkuhälytin... Apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johanna

Vieras
Kuinka ihmeessä siihen saa asetettua itkuhälytin toiminnon? Vaikka kuinka yritän seurata ohjeita en saa sitä itkuhälytin toimintoa kytkettyä päälle.

Osaisko joku auttaa?

Selaat siitä öö... oiskohan mode-näppäimestä niin kauan että tulee istuvan lapsen kuva (muistaakseni) ja sitten painat lock. Niin mä muistelisin että se laitetaan. Ja toinen puhelin vaan auki ja katot että on samalla kanavalla tietysti

muoks. niin joo pitää painaa se on siinä lapsen kuvan kohdalla nuolesta päälle ja sitten vasta lock. Niin meidän mallissa

MÄ painan ekaks oikeet kanavat,sitten se itkuhäly lukitus,eli meidän mallissa lock ja sitten toinen auki vaan.
Eli mä painan mode,mode, siinä tulee 3 03 kanava ja sitten channel ylös että lukee ON ja sitten painan Lock...

näin...

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Selaat siitä öö... oiskohan mode-näppäimestä niin kauan että tulee istuvan lapsen kuva (muistaakseni) ja sitten painat lock. Niin mä muistelisin että se laitetaan. Ja toinen puhelin vaan auki ja katot että on samalla kanavalla tietysti

muoks. niin joo pitää painaa se on siinä lapsen kuvan kohdalla nuolesta päälle ja sitten vasta lock. Niin meidän mallissa

Pitääkö toisestakin puhelimesta valita istuvan lapsen kuva ja lukita se?

Näin se käy:
1. Molemmat radiopuhelimet päälle
2. Tarkista että molemmissa sama kanava esim. 3 21 (jos ei ole sama niin muuta samaksi käyttöohjeen ohjeilla)
3. Lapsen viereen asetettava puhelin 'itkumoodiin' (meidän mallissa 4xmode napista jolloin ruudussa on lapsen kuva ja sitten lock napista jolloin itkumoodi tulee valituksi)
4. Tässä kaikki (itsellä pidettävää puhelinta ei laiteta itkumoodiin)

Yhteistyössä