CM rahastaa

  • Viestiketjun aloittaja tiedoksi vaan
  • Ensimmäinen viesti
tiedoksi vaan
Ootteko törmänny seuraavaan: maksatte CM:ssa ostokset plussaseteleillä ja pankkikortilla. Kuittiin tulostuu teksti käteinen xx euroa?
Jos olette, oletteko saaneet ko.käteisen kassalta? Mä en vaan on pitänyt hakea neuvonnasta. Tarkastakaa siis kuittinne!!! Tuo käteinen tarkottaa sitä et pankkikortilta on velotettu liikaa ja KÄTEINEN TOSIAAN KUULUU SAADA!!

Mulle on käynyt nyt kaks kertaa, on kuulemma järjestelmässä semmonen vika.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vaan:
Ootteko törmänny seuraavaan: maksatte CM:ssa ostokset plussaseteleillä ja pankkikortilla. Kuittiin tulostuu teksti käteinen xx euroa?
Jos olette, oletteko saaneet ko.käteisen kassalta? Mä en vaan on pitänyt hakea neuvonnasta. Tarkastakaa siis kuittinne!!! Tuo käteinen tarkottaa sitä et pankkikortilta on velotettu liikaa ja KÄTEINEN TOSIAAN KUULUU SAADA!!

Mulle on käynyt nyt kaks kertaa, on kuulemma järjestelmässä semmonen vika.
Mitä ihmettä sinä oikein horiset ? Siis jos maksat osan käteisellä ,esim.10 euroa ja loput plussaseteleillä ja pankkikortilla niin olet mielestäsi oikeutettu saamaan käteisosuuden takaisin ???? !!!!Ymmärrätkö että tottakai kuittiin tulostuu sana käteinen jos maksat käteisellä,vaikka vain osankin.
On kyllä erikoisin tulkinta kuitista mitä ikinä olen kuullut.Ja työkseni niitä teen/tulkitsen.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ne plussatouhut on muutenkin ihan olemattomat. Vuosi me asuttiin lähellä cittaria niin että käytiin yleensä siellä. Saatiin joku viiden euron seteli joka toinen kk. Kun asuttiin euromarketin lähellä, saatiin 100euroa vuodessa suunnilleen. Ja nyt kun mulla on s-etukortti ja prismassa yms enimmäkseen käydään, tulee yli 20 euroa joka kk.
Kun mä ostan K-ryhmän kaupoista plussatarjouksia, ne kirjautuu siihen kuukausittain saatavaan yhteenvetoon ja on todella aina 30 euroa ja plussasetelit päälle. Olen tyytyväinen
 
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Mitämitä! Citymarkethan mainostaa, että on perheiden asialla....vai olikohan se kukkarolla sittenkin..... :xmas:
Kukkarolla on oikein ;-D

Tuntuvasti kalliimpi kuin Prisma, ja heikommat edut
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ne plussatouhut on muutenkin ihan olemattomat. Vuosi me asuttiin lähellä cittaria niin että käytiin yleensä siellä. Saatiin joku viiden euron seteli joka toinen kk. Kun asuttiin euromarketin lähellä, saatiin 100euroa vuodessa suunnilleen. Ja nyt kun mulla on s-etukortti ja prismassa yms enimmäkseen käydään, tulee yli 20 euroa joka kk.
Kun mä ostan K-ryhmän kaupoista plussatarjouksia, ne kirjautuu siihen kuukausittain saatavaan yhteenvetoon ja on todella aina 30 euroa ja plussasetelit päälle. Olen tyytyväinen
paljonko palaa rahaa?
 
tiedoksi vaan
Ap vastaa: siis jos ostokset esim. 87,46 eur. Maksan kahdella 5 eur plussa setelillä eli maksettavaa jää 77,46 eur. Pankkikortilta veloitetaan 82,13 eur. Kuittiin tulostuu näiden jälkeen "takaisin käteinen 4,67 eur". Selkiskö?

Ja, kyllä, mulla on molemmat kuitit tallessa (ei vaan oo skanneria kotona) ja CM niiden kopiot+mun tiedot ja rahat olen sit saanu selvitysten jälkeen. Tiedoksi siis vaan muille ET TARKASTAKAA KUITTINNE!! Siis ne joita tämmönen kiinnostaa.. kaikki jotka haluaa voi toki ohittaa koko asian.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vaan:
Ap vastaa: siis jos ostokset esim. 87,46 eur. Maksan kahdella 5 eur plussa setelillä eli maksettavaa jää 77,46 eur. Pankkikortilta veloitetaan 82,13 eur. Kuittiin tulostuu näiden jälkeen "takaisin käteinen 4,67 eur". Selkiskö?

Ja, kyllä, mulla on molemmat kuitit tallessa (ei vaan oo skanneria kotona) ja CM niiden kopiot+mun tiedot ja rahat olen sit saanu selvitysten jälkeen. Tiedoksi siis vaan muille ET TARKASTAKAA KUITTINNE!! Siis ne joita tämmönen kiinnostaa.. kaikki jotka haluaa voi toki ohittaa koko asian.
Olen äimän käkenä. Aivan hämärää toimintaa.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vaan:
AP vielä: siis plussa-setelit ekaks, sitten kortti.

Ja tämä johtuu siis kuulemma JÄRJESTELMÄVIRHEESTÄ ELI KASSAJÄRJESTELMÄSSÄ ON VIKA.
Ahaa, tässä oli siis koko jutun pointti. Nyt meni jakeluun!

 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ne plussatouhut on muutenkin ihan olemattomat. Vuosi me asuttiin lähellä cittaria niin että käytiin yleensä siellä. Saatiin joku viiden euron seteli joka toinen kk. Kun asuttiin euromarketin lähellä, saatiin 100euroa vuodessa suunnilleen. Ja nyt kun mulla on s-etukortti ja prismassa yms enimmäkseen käydään, tulee yli 20 euroa joka kk.

Meille tulee yleensä 4 plussaseteliä per kuukausi.
Teillä on ollut aika pienet ostot varmaankin jos noin vähän on tullut.
 
Ne plussatouhut on muutenkin ihan olemattomat. Vuosi me asuttiin lähellä cittaria niin että käytiin yleensä siellä. Saatiin joku viiden euron seteli joka toinen kk. Kun asuttiin euromarketin lähellä, saatiin 100euroa vuodessa suunnilleen. Ja nyt kun mulla on s-etukortti ja prismassa yms enimmäkseen käydään, tulee yli 20 euroa joka kk.
Meille ainakin tulee plussaseteleitä ihan kivasti. Käydään ruokaostokset yleensä cittarissa ja kerään seteleitä koko vuoden. Sitten jouluna maksan niillä seteleillä osan jouluruuasta. Yleensä on tullut siis vuodessa sellainen 150euroa.
En sitten tiedä minkäverran saisi prismasta s-kortilla etuja...
 
tiedoksi vaan
AP vastaa taas: Siksi veloitettu 82,13 euroo kun JÄRJESTELMÄSSÄ on virhe ja velottaa siis kortilta liikaa. Syy on siis vika kassajärjestelmässä. Ja siksi tulostaa ton tekstin "takaisin käteinen" koska sen verran on mennyt liikaa, joka pitäisi sitten kassan tajuta antaa käteisenä takas.

On mullakin aiemmin ollut oikein (kai). Toissa viikonloppuna tän bongasin ja viime la oli sama ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
Ne plussatouhut on muutenkin ihan olemattomat. Vuosi me asuttiin lähellä cittaria niin että käytiin yleensä siellä. Saatiin joku viiden euron seteli joka toinen kk. Kun asuttiin euromarketin lähellä, saatiin 100euroa vuodessa suunnilleen. Ja nyt kun mulla on s-etukortti ja prismassa yms enimmäkseen käydään, tulee yli 20 euroa joka kk.
Meille ainakin tulee plussaseteleitä ihan kivasti. Käydään ruokaostokset yleensä cittarissa ja kerään seteleitä koko vuoden. Sitten jouluna maksan niillä seteleillä osan jouluruuasta. Yleensä on tullut siis vuodessa sellainen 150euroa.
En sitten tiedä minkäverran saisi prismasta s-kortilla etuja...
S-kortti käy useampaan paikkaan. Eli marketin lisäksi tankkaus, hese-käynnit, vakuutusmaksut jne kirjautuu sinne. Plussaa tuli meille oikeestaan vaan ruokaostoksista.

Saahaan plussaa myös joistakin vakuutusyhtiöistä, nesteeltä kun tankkaa jne..
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ne plussatouhut on muutenkin ihan olemattomat. Vuosi me asuttiin lähellä cittaria niin että käytiin yleensä siellä. Saatiin joku viiden euron seteli joka toinen kk. Kun asuttiin euromarketin lähellä, saatiin 100euroa vuodessa suunnilleen. Ja nyt kun mulla on s-etukortti ja prismassa yms enimmäkseen käydään, tulee yli 20 euroa joka kk.

Meille tulee yleensä 4 plussaseteliä per kuukausi.
Teillä on ollut aika pienet ostot varmaankin jos noin vähän on tullut.
Eikös se mene niin, että täytyy ostaa 1000 eurolla, jotta saa tuon huiman 5e? Eli teillä menee kuukaudessa 4000e kaikkeen mistä vaan plussapisteitä saa. Siihen verrattuna varmaan kaikki on aika pientä. Melkoiset menot teillä.

 
Eikös se mene niin, että täytyy ostaa 1000 eurolla, jotta saa tuon huiman 5e? Eli teillä menee kuukaudessa 4000e kaikkeen mistä vaan plussapisteitä saa. Siihen verrattuna varmaan kaikki on aika pientä. Melkoiset menot teillä.
Ei vaan 1000pisteellä saa 5 euron setelin. En nyt muista kuinka paljon euroina on tuo 1000pistettä.
 

Yhteistyössä