Jep, vanhentunutta tietoa tosiaan. Jos clomeja niin ei teroja.. Metformiini on paljon parempi kierron tasaaja ja auttaa myös muihin oireisiin, myös vaikutus on pitkäkestoisempi kuin teroilla..Miten lääkäri voi olla noin holtiton, että antaa puolen vuoden satsin lääkkeitä ilman kontrollia?? Kontrolliultrat on tärkeitä, että annostusta voidaan tarvittaessa muuttaa. Eihän sitä voi etukäteen tietää auttaako sinulle 1 vai 4 clomia päivässä.. ja jos sulle olisikin kehittymässä liian monta munista, et saa tietää siitäkään ilman ultraa.. lisäksi clomeissa puolen vuoden aikajaksolla voi olla myös syöpäriski, jos syö enemmän kuin yhden.. itse olen tauolla, koska annostus oli 4/pvä. Kerran oli hyvät mahdollisuudet onnistua, mutta ei aina käy kuin elokuvissa. Siksi odottelen että tauko on ohi, sitten vielä kokeillaan muutaman kerran clomit+metut+pregnyl...jos ei auta niin pistoksiin.. Metuista vielä sen verran, että ne oikeastaan kannattaisi aloittaa ainakin kuukautta ennen clomeja, koska vaikutus alkaa vähitellen..Lisäksi metut aiheuttavat aluksi kovaa pahoinvointia, koska elimistöllä vie aikaa tottua niihin..Clomien sivuvaikutuksista puhumattakaan.. Olin itse ensimmäiset kolme kuukautta todella huonovointinen ja kuumia aaltoja oli vaikka muille jakaa, joten suosittelen, että soitat sinne lääkäriin ja kysyt metuista ja ultrista ja sitten toivottavasti plussaat pian =)