Clomit- minä kiertopäivinä otatte?

Heippa!
Mulle gyne antoi ohjeeksi, että kun kuukautisvuoto alkaa, siitä kolmannesta kunnon vuotopäivästä alkaen 1 tpl päivässä 5 pv ajan. Aloitan siis lääkkeet ekakertaa (ja toivottavasti tietty vikaa kertaa :kieh: ) tulevista menkoista. Mulla on myös kierrot pitkiä ja tiputtelua, joihin gyne määräsi sitten Lugesteronia. Että näin meillä. :p

Saas nähdä poikiiko tämä systeemi "tulosta". Itseäni hirvittää kyllä nuo lääkitysten mahdolliset sivuvaikutukset. Mutta pakkohan se on kestää... :|
 
Mulle määrättiin kp 3-7. Tänään aloitin ekan clomi-kuurin ja kp 10 sitten seurantaultraan.

Niiskuneiti1976: Mulla sama homa eli pitkät (ja epääännölliset) kierrot ja tiputtelua. Lugeja mulle ei kuitenkaan määrätty. Täytyy kysyä lääkäriltä miksi näin. Ehkä liittyy siihen että mulla viime ultrassa todettiin PCO-tyyppiset munasarjat.

Tsemppiä meille kaikille odotuksen odotukseen :)
 
Puppe78 Nyt vaan tsemppiä kovasti yritykseen...=)
Mulla UÄ tutkimuksessa kaikki muutoin kunnossa, eli mitään epänormaalia ei löytynyt. Kysy ihmeessä miksi ei määrännyt Lugeja sulle. Niistä kun on apua nimenomaan noihin pitkiin kiertoihin ja tiputteluun.
Mutta itseäni ihmetyttää se, että mistään kontrolliultrista Clomien aikana ei ollut puhetta, eikös siinä kuitenkin aina ole monisikiöisen raskauden riski? Tai ehkä se lääkäri ajatteli, että kun lapsettomuutta hoitaa, niin pannaanpa samalla 2 tai 3 tulemaan kerralla, niin ei tartte valittaa? :LOL: =)
 

Yhteistyössä