clomit ilman seurantaa

Eli kuinka moni teistä syö clomeja ilman seuranta ultraa?

Mä aloitin tänään enkä siis ole menossa seurantaan...
Jotenkin vaan niin turhauttavaa odotella syksyn ivf-hoitoa ja clomeja kun on kaapissa kahteen kiertoon niin miksei ei...sanoin tästä kyllä hoitajalle ja hän sanoi, että syö vaan.

olen joutunut teroja syömään jotta kierto pysyy kurissa ja ivf-hoitaja sanoi, että ei tarvitse nyt kesällä syödä...no, jätin sitten terot pois ja kappas, ensimmäiset menkat tuli kp12 jota kesti n. 4päivää ja tästä sit viikko eteenpäin niin tulivat uudestaan...eli kyllä mä niiden terojen syöntiä jatkan vai?
 
Heips. ei kannata syödä noita clomifen tabuja ilman seurantaa. itselläni yksi kuuri takana, tänään kävin ultrassa kp12 ja siellä havaittiin 6 munasolua olevan tulossa. eli nyt ei sitten saa edes yrittää raskautta. tosi ikävä juttu.... toivottavasti pääset ultraan!
 
Sienna74
Heips,

minäkin aloin eilen popsimaan uutta clomikuuria. Ajattelin niillä mennä tämän kuukauden, jos vaikka kotikonstein sattuis tärppäämään. Ensi kuussa sitten taas menopurin ja pregnylin kanssa inssi. Itselläni ei ole ainakaan tähän mennessä tullut liikaa munarakkuloita, yleensä se yksi hyvänkokoinen.
 
kaksosten äiti
minulla on välillä ollut seuranta ultra mutta ei aina.ja tohon että ei kannata pupuilla kun on niin monta munarakkulaa sanoisin että kannattaa.itselläni on ollut monta aina eikä ole onnistunut.jos tosissaan haluaa lapsia niin ei kai se haittaa vaikka tulisi kaksoset,aika epätodennäköistä että tulisi enemmän kuin kaksi.itselläni on kaksoset mut eri hoidolla.ei niitten kanssa ole sen vaikeampaa kuin yhdenkään kanssa ja niistä on toisilleen seuraan myöhäsemmässä vaiheessa.
 

Yhteistyössä