clomihaaveilijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manta2

Vieras
Hei!
Täällä on varmaan muitakin clomien avulla vauvaa yrittäviä. Itselläni on yksi "luomulapsi" (2v) ja toinen on haaveissa. Ongelmana on ollut epäsäännölliset kierrot. Kävin eilen gynellä ja sain clomit + terot. Teroluteja olen jo syönyt 4 kk. Nyt jäi vain niin toivoton olo, koska ultrassa ei näkynyt mitään eloa muniksissa, vaikka menossa kp13. lääkäri jo sujuvasti puhui muista hoidoista, jos 4 kk clomikuuri ei tuota tulosta. Olo oli tosi pöllähtänyt, kun lähdin pois. Ensi kiertoon sain clomit (1 tabu/päivässä) käyttöön kp5-9 ja seurantaultra kp15-16. Eikö ulta ole aika myöhään? Milloin teillä muilla on ollut ovis, kun ootte käyttäneet clomia kp5-9? Onko ollut sivuvaikutuksia? Onko vaikutukset tabujen syöntipäivinä vai niiden jälkeen? Itse oon lähdössä työreissuun kp9-14, joten mietin kannattaako vielä aloittaa, jos noina aikoina paljon oireita tai jos vaikka ovis tuleekin jo tuolloin? Äsh, sekavaa tekstiä, mutta kuvaa hyvin kirjoittajan pään sisäistä elämää tällä hetkellä....

Heipä hei!
Itselläni hyvin kaltaisesi tilanne. Eli "luomulapsi" täyttää kohta kolme ja toista on haaveiltu jo pitkään. juuri on menossa viides clomikierto ja ovis kai tulollaan. Viime kuussa tikutin oviksen ja olin niiiiin varma, että nyt tärppää. mut ei... Joten nyt mennään joka toinen päivä taktiikalla enkä tikuttele tai kuvittele mitään. Alkaa usko mennä koko asiaan.
Mulla siis clomit siksi, kun en ovista "löytäny" ja kierrot tosi epäsäännölliset. Mut kuitenki mulla ekassa clomikierrossa ultrattiin ja hyvältä näytti eli siis lääkäri sano, että kaikki viittaa siihe, et näinä päivinä on ovis.
Ja vielä, että itse söin/syön kp5-9 niin kuin sinäkin. Ja sivuoireita mulla oli ainoastaan juuri noina päivinä pään särky ei muuta ihmeellistä.
Kerrohan miten sulla nyt menee. On kiva vaihtaa kuulumisia "samassa veneessä" olevan kanssa.

Heipä hei!
Itselläni hyvin kaltaisesi tilanne. Eli "luomulapsi" täyttää kohta kolme ja toista on haaveiltu jo pitkään. juuri on menossa viides clomikierto ja ovis kai tulollaan. Viime kuussa tikutin oviksen ja olin niiiiin varma, että nyt tärppää. mut ei... Joten nyt mennään joka toinen päivä taktiikalla enkä tikuttele tai kuvittele mitään. Alkaa usko mennä koko asiaan.
Mulla siis clomit siksi, kun en ovista "löytäny" ja kierrot tosi epäsäännölliset. Mut kuitenki mulla ekassa clomikierrossa ultrattiin ja hyvältä näytti eli siis lääkäri sano, että kaikki viittaa siihe, et näinä päivinä on ovis.
Ja vielä, että itse söin/syön kp5-9 niin kuin sinäkin. Ja sivuoireita mulla oli ainoastaan juuri noina päivinä pään särky ei muuta ihmeellistä.
Kerrohan miten sulla nyt menee. On kiva vaihtaa kuulumisia "samassa veneessä" olevan kanssa.

Heipä hei!

Olisi mukava, että muutkin clomien käyttäjät ajautuisivat tänne kertomaan kuulumisiaan. Milloin Loviisa77 sulla oli kontrolliultra? Mulle tuo ultra määrättiin kp15-16, onkohan se liian myöhään? Toivottavasti tämä kierto tuo sulle odotetun tuloksen. Minä elän täällä tylsiä päiviä ja odotan, että saan tämän "tuomitun" kierron lusittua loppuun....