Clomifen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annamaria83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annamaria83

Uusi jäsen
18.12.2011
1
0
1
Moikkamoi!

Auttakaa mua ja kertokaa ajattelenko aivan tyhmiä/järjettömiä asioita..
Mulle määrättiin vuosi sitten suunnilleen clomit ja ne toimi ns. liian hyvin, et rakkuloita kehittyi liian monta.
Sitten siirryttin pistoksiin,gonal f nimisiin muistaakseni..Nekään ei tuottanut haluttua lopputulosta..Päätimme miehemme kanssa pitää tauon koko yrityksestä, koska puolen vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen olimme henkisesti molemmat aivan rikki.
Nyt kun ollaan oltu noin puoli vuotta ilman hoitoja, mieleeni "juolahti", että jospa taas alettaisiin yrittämään..
Niin..Kertokaa hyvät ihmiset..Onko aivan edesvastuutonta edes ajatella, että söisin loput clomit joita on jäljellä kahteen kiertoon omin päin???Viimeksi kun meille määrättiin ehkäsyä clomien jälkeen, niin emme totelleet, mutta raskaakisikaan en tullut.
Joten kertokaa mielipiteitänne..Kiitos etukäteen ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

Moi!
Sinuna en kyllä varmaan uskaltaisi syödä niitä ilman säännöllistä ultrausta. Jos sulla ois vaste ollut huonompi niin siinä tapauksessa kyllä varmaan uskaltaisi.

Kohtalotoveri! Minulla kävi ihan samalla lailla että clomeista liikaa folleja ja hoito keskeytettiin. Itse en uskaltaisi missään nimessä omin päin kokeilla...
Ehkä se on ihan viisasta jättää ne clomit ottamatta, jos tosiaan ei oo seurantaa. Taitaa olla parasta kun lääkärille ottaa yhteyttä ja sitä kautta jatkaa kuin että ihan omin päin. Kuitenkin on kyse sinun terveydestäsi :) Ajattele jos sattuisikin niin että tärppi kävis ja olis tulossa useampi kuin yksi, jolloin on jo kyse niiden pientenkin terveydestä ja jos/kun kaikki ei menekkään niinkuin pitää niin kyllä sitä itseänsä syyttäisi lopun ikää..

Yhteistyössä