clomifen+seurantaultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Tästä on nyt puhetta vähän siellä sun täällä, mutta selvää vastausta ei löydy mistään. Eli clomit kp 5-9, eikä gynekologi määrännyt seurantaultraa, vaikka asiasta erikseen kysyinkin. Kuitenkin monessa paikassa lukee, että seuranta pitää ehdottomasti olla. Eli onko jollakin tietoa,että pitääkö ultra kuitenkin olla. Ja jos pitää niin mille kiertopäivälle sen varaisi?

Tästä on jo vähän aikaa, kun -05 söin clomeja... Mutta kävin yksityisellä ja eka clomikierrossa oli seurantaultra. Söin muistaakseni kp3-7 ja olisko ultra ollut kp 10, 11 tai 12, just sitä en tarkoin muista. Mun lääkäri sanoi, että riittää kun eka kierrossa katsotaan onko annos oikea eli että munis on kypsymässä, muttei kuitenkaan kovin montaa. Soittaisin sinuna lääkärille perään ja kysyisin miten hän asian näkee. Nuo mun lääkärin perustelut tuntuu ainakin maallikosta ihan järkevälle, koska syöntipäiviä ja tablettien määräähän voidaan tarvittaessa muuttaa.

Meillä muuten tärppäsi kolmannesta clomikierrosta. Oli alkuun kaksosraskaus, mutta toinen meni kesken, toisesta tuli reipas eläjä.

Mulla ei ollut myöskään julkisella seurantaultraa josta olin hieman että täh... Koksissa siis. Sitten vaan ultrattiin kun inssiin asti päästiin ja silloinkin minuutti ennen inssiä...

Kiitoksia.Lääkäri vaan sanoi ettei seurantaan tarvitse, joten ainakaan kyseiselle lääkärille en sitten varmaankaan mene.Kai se on vaan saatava toisen gynen mielipide...

Ainoastaan inseminaatiossa oli seurantaultra (clomit käytössä ).

Muissa clomikierroissa ei ole seurantaa ollut.

Seuraavan kerran kun gynelle menen hommaamaan clomit niin varaan seurantaultran.

Yhteistyössä