clomifen annostus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

titinalle

Vieras
Millaisella annostuksella teille muille on määrätty Clomifenia? Minulle ensin gyne määräsi 2 tbl/pvä 3-7 pvä ja lapsettomuuspolille hakeutuessani määrättiin 1 tbl/pvä. Kumpaakin annostusta kerkesin kokeilemaan yhden kuukauden ajan. Nyt tekisi mieli jatkaa 2 tbl/pvä, mutten tiedä uskallanko, koska lapsettomuuslääkäri suosittelee yhtä, jotta saataisiin vain yksi follikkeli kasvamaan. Mitä mieltä olette, kummalla kannattaisi jatkaa?Itse tekisi mieli vähän tuplata mahdollisuutta. Tupla-annostuksella limakalvokin saatiin heti hyväksi, mutta ilmeisesti n. 3 isoa rakkulaa ja 1 pieni. Yhdellä tuli limakalvosta ohuempi ja vain 1 rakkula.Mulle tuli todella kovat vatsakivut ovulaatin aikana clomeista, joten olen pitänyt pari kuukautta taukoa. Ehkä kannattaisi jatkaa vain yhdellä...Mitä mieltä olette? Tänään olisi aloituspäivä.

Älä ainakaan ilman lääkärin kanssa keskustelua ala annostusta muuttamaan. Se on ikävä selitellä sitten... Mulla oli kanssa ekalla kerralla tuo isompi annostus ja nyt kun kakkosta yritellään, niin ihmettelivät poililla tuota aloitusannostusta. Kuulema nykyään siellä käytäntönä, että aloitetaan yhdellä. No, ei ainakaan vielä tärpännyt ekasta clomifenkierrosta. Edellisenkin kanssa meni kyllä 5 kk ja söin sillon terolutteja. Tuosta limakalvoasiasta en tiedä. Kai se mulla oli ihan ok... Yllätyin kyllä kun nyt ei sitten tarvittukaan teroluttekja, vaikka oli pinenmpi annostus. Siis kuukautiset tuli ja on kivualiasta... (Eka kunnollinen vuotopäivä tänään...) Onnea sinulle yritykseen! :hug:

Kiitos sulle! Taidan jatkaa yhdellä tabletilla eteenpäin ja katsoa mitä tulee. Jotenkin usko hiipumassa tähän hommaan. Nuorempana tulin raskaaksi napista painamalla, mutta oli keskenmenoja. Esikoinen sai pistoshoitokierron keskeyttämisen jälkeen alkunsa ja kakkonen ekalla kerralla luomusti. Nyt kolmosta on tehty 04/05 alkaen eikä ollenkaan lupaavalta tunnu. Kaikenlaisia kiertohäiriöitä on ilmaantunut. Toivotaan, että clomit tekevät tehtävänsä.

Yhteistyössä