Clomifen 50mg ja Menopur 75IU

Moi!

Aloitan huomenna 14.1 ihan ekan hormonihoitoni ja haluaisin tietää miten muut ovat toimineet.
Eli kannattaako Clomifen-lääke ottaa aamulla vai illalla ja kuinka moni teistä on pistänyt itse Menopur-injektion vai onko joku muu pistänyt sen teille?

Sellaisia joilla inseminaatiostakin jotain oleellista kerrottavaa, ottaisin kaiken mahdollisen tiedon vastaan.
Kiitos jo etukäteen! =)

Mina kun aloitin clomifenit niin otin sen aina aamulla ja puregonin pisti ensin sairaanhoitaja ystäväni...viime syksynä opetettiin kynän lataaminen niin ei ollut enää niin hyvin muistissa, että annoin ystäväni tehdä sen. Ja se laitettiin iltaisin aina samoihin aikoihin.
Tänä aamuna sitten laitoin itse pregnylin kun siinä ei tarvinnut kynää ja aineet oli helppo sekoittaa.
Huomenna sit klo: 11.15 inssiin!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 12:55 pure love kirjoitti:
Mina kun aloitin clomifenit niin otin sen aina aamulla ja puregonin pisti ensin sairaanhoitaja ystäväni...viime syksynä opetettiin kynän lataaminen niin ei ollut enää niin hyvin muistissa, että annoin ystäväni tehdä sen. Ja se laitettiin iltaisin aina samoihin aikoihin.
Tänä aamuna sitten laitoin itse pregnylin kun siinä ei tarvinnut kynää ja aineet oli helppo sekoittaa.
Kiitti sulle pure love.

Minäkin otin Clomifenin nyt aamulla ja syön niitä torstaihin asti.
Perjantaina ja lauantaina olis pistospäivät. Minäkin ajattelin, että jos hoitoalalla työskentelevä ystäväni pistäisi Menopurin mulle perjantaina ja sitten lauantaina pistäisin itse.
Sitten maanantaina 22.1 olisikin ultraan meno ja inssi torstaina 25.1.

Toivotan sulle oikein paljon +-onnea. Eikös se tämän kuun aikana selviä...
=)

pure love pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 14:36 Hanna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 12:55 pure love kirjoitti:
Kiitti sulle pure love.

Minäkin otin Clomifenin nyt aamulla ja syön niitä torstaihin asti.
Perjantaina ja lauantaina olis pistospäivät. Minäkin ajattelin, että jos hoitoalalla työskentelevä ystäväni pistäisi Menopurin mulle perjantaina ja sitten lauantaina pistäisin itse.
Sitten maanantaina 22.1 olisikin ultraan meno ja inssi torstaina 25.1.

Toivotan sulle oikein paljon +-onnea. Eikös se tämän kuun aikana selviä...
=)
Oleppas hyvä! :D
Kuin myös, onnea myös sinulle inssiin!!!
Toivottavasti saadaan +!!!

Yhteistyössä