Clomifen 3tbl/ vrk annostuksesta?

Mulle määrättiin tänään seuraavan kiertoon tuo clomifen 3tbl kp 3-7 , koska en oo aikaisemmin koskaan tuota annostusta saanut (useita 2tbl clomifen-kiertoja kylläkin) niin oon tietty hieman hämilläni...ja tietoa samalla annostuksella olevilta tai olleilta kaipailisin.
Otitteko tbl:t kerralla kolme vai 2+1/vrk (siitä ei gyne opastanut mitenkään)?
Tuliko vielä voimakkaampia sivuoireita? Oliko useampi folli seurantauä:ssä ? Ja kuinka monta kiertoa tällä annoksella uskaltaa olla (tää unohtui mun kiireessä gyneltäni kysyä...)?
Kiitokset jo etukäteen :flower:

Justiina :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

Minulla on kokemusta. Eli söin kaikki napit aamuisin kerralla, saman tapaan kun yhden ja kahdenkin kanssa. Lisääntyneenä sivuoireena sain kärsiä päänsärystä viimeisestä tabletista aina ovulaation ylitse. Kahdellakin sain nimittäin öisin kuumia aaltoja. Minulla yksi tabletti ei auttanut ovuloimaan ja kahdella ja kolmella saatiin aikaan yksi johtofolli, mutta se kahden annos lakkasi toimimasta ja lääkärin mukaan ei auttanut minulla kunnolliseen ovulaatioon. Kolmea tablettia kp 3-7 ehdin syödä kaksi kiertoa, joista ensimmäisestä tuloksena kemiallinen raskaus ja toisesta mahassa kasvaa kovaa vauhtia pieni ihminen. Ja taustalla siis minulla PCOS.

Onnea matkaan ja toivon mukaan ei sinullakaan ihmeempiä oireita aiheuta!
 
Kiitos apsu vastauksestasi ja ihanaa odotusaikaa sinulle :heart:
Toivon, että tuo annostus nyt meillekkin sen kunnon plussan toisi, mulla viime vuosina ollut tm ja km, mutta kaksi lastakin clomeilla :D
Voi hyvin :wave:
 

Yhteistyössä