Clomien käyttäjät, tiedustelua teiltä....

Hei,
olen käyttänyt nyt ensimmäisen kerran Clomhexall-nimistä lääkettä kierron 5-9 päivänä. Osaako kukaan sanoa, että mihin aikaan mahd. ovis ajoittuisi? Minulla on nimittäin kierron päivänä 13 aukiolotutkimus ja ohjeista luin, että yhdyntää pitäisi välttää parin päivän ajan tulehduksen estämiseksi. Entäs jos tuo ovis ajoittuu just tuolle ajalle....! Mietikin että miksi tätä aukiolotutkimusta ei tehty erikseen vaan tehdään nimenomaan tämän lääkkeen aikana. Onko kellään ollut vastaavaa?
Tuo aukiolotutkimuskin jännittää ihan sikana, kun olen lukenut täältä muiden kokemuksia. Olen muutenkin kova jännittämään....huh huh.
 
Moi! Mulle ei ole tehty aukiolotutkimusta, mutta clomeja popsin minäkin.
Mulla on epäsäännöllinen kierto ja ovis clomeillakin noin kp 18. Eli pitkälti kierrosta johtuu tuo asia. Ainakin olen näin ymmärtänyt.
 
Käsittääkseni clomeilla ovis tulee yleensä 5-7vrk siitä, kun on viimeisen clomin ottanut. Tämä nyt ei ole mitään faktatietoa, mutta tällaista muistan kuulleeni. Jos syöt noita clomeja kp5-9, niin kp13 ei välttämättä ole vielä ovulaatiopäivä.
 
Mulla tuli kp 17-18 ja samoilla kiertopäivillä söin kuurin kun sä. Ei siis varmaan huolta. Meidän sairaalassa ei edes varoitettu koko tulehduksesta :eek: (Ja lohdutuksen sana seksiajoitusahdistukseen: vaikka vaikeesti sikiävä olenkin, niin meidän vauva tärppäsi 4. vai 5. clomikierrolla vaikka oli 1 yhdyntä 4(!) päivää ennen ovista! :)
 
Söin clomeja kp 3-7. 1 clomikierrossa ovis tuli vasta kp 16-17, mutta 2. clomikierrossa munasolu oli 22mm jo kp 11 eli aikaistui reilusti, siitä kierrosta tärppäsi meidän neiti, mutta samalla ne ultraavat kun tekevät aukiolotutkimuksen, jos silloin olisi jo irronnut just niin kyllähän munasolu elää 24h.
 
Hei,
kiitos kaikille vastanneille. Aukiolotutkimus tehtiin eilen ja se meni ihan hyvin. Pientä menkkamaista vihlontaa oli tutkimuksen aikana mutta se oli ihan ok. Tutkimuksen jälkeen sitten tuli hieman kovempi menkkamainen kipu alavatsan alueelle sekä oksettava olo. Tämä meni noin puolessa tunnissa ohitse. Tutkimuksessa selvisi, että minulla kaikki ok eli sen puoleen ei tarvitse nyt miettiä. Oikealla puolella oli 16 mm munasolu, muut olivat pienempiä. Lääkäri sanoi, että ovulaatio tapahtuu näillä näkymin 3 päivän sisällä jolloin munasolu olisi n. 21-22 mm. Tästä aamusta oli siis määrä aloittaa ovistestit, eikä tänään ainakaan vielä ovista näyttänyt. Nyt siis bongaillaan ovista.
 

Yhteistyössä