Clomien jälkeiset "kuukautiset"

  • Viestiketjun aloittaja Kermu
  • Ensimmäinen viesti
Kermu
Onko kellään ollut erilaiset menkat/vuoto klomikuurin jälkeen? Minulla nimittäin alkoi "vuoto" kp27, muutama pisara tuli verta, pikkarinsuojalla selvisi loistavasti. Sit kp28 sama homma, aamulla pikku verijälki. Sama jatkuu edelleen kp 30. Yleensä kiero 27-30, eikä ikinä tällaista muutaman pisaran vuotoa. Rinnat oli vielä eilen arat, niinkuin ennen kuukautisia, ja vieläkin hiukan turvoksissa. Tuo rintojen turvottelu loppuu yleensä samana päivänä kun menkat alkaa. Testi kuitenkin näyttää negaa, eli raskaana en ole, vaikka kuinka yrittäisin sen viivan tikkuun kuvitella. Menkkakipujakin on ollut jo monta päivää, tänään ei kuitenkaan ollenkaan.
Ikinä ei vielä tällaisia menkkoja ole ollut ja olenkin ihan ymmälläni! Auttakaahan sisaret ja kertokaa onko tämä ihan tavallista clomikierrolla? Ja koska se vuoto sitten alkaa..
 
Mulla kierto piteni Clomien aikaan on nyt n.29pvä. Myös menkat muuttuivat. Kahdesta ekasta Clomikierrosta menkat alkoi ruskealla tuhrulla. Muutenkin vuoto oli paljon niukempaa ja kesti vain n. 3 pvä. Yleensä kun menkat on kestäneet 4-7pvä.
Clomithan saattavat ohentaa kohdun limakalvoa, jonka takia kuukautiset on niukat. Minulla kuitenkin ultrassa limakalvot näyttivät olevan ihan normaalinpaksuiset, joten ei siitäkään niukka vuoto johtunut. Lääkäri sanoi, että ihan normaali on tuollainen niukka vuoto, kun vyö Clomeja.
 
Kermu
Ongelmana onkin nyt se, että mistä lasken kuukautiseni alkaneen, eli ekan päivän? Seuraava kuuri pitäis aloittaa kp5. Lasketaanko siis nuo muutamat tipat kuukautisiksi, siis tuhru, ei sitä kyllä vuodoksi voi edes sanoa, vai pitäisikö vielä odottaa oikeita menkkoja..?
 

Yhteistyössä