Clomeista näköhäiriöitä...???

Pikainen kysymys.....Onko kellekkään tullut clomeista näköhäiriöitä???? Tänään otin 2clomia aamulla ja nyt illalla kirkkaat valot ottavat silmiin. Jotenkin vilkkuvat ja vääristyvät. pakkausselosteessa käskettiin välittömästi lopettaa lääke. Kiva kun on viikonloppu enkä voi soittaa hoitavaan yksikköön, menee sit tämäkin kierto mönkään.... :( :( :( :(

-Tiinuli-
 
Minulla oli näköhäiriöitä Clomeista, enkä muista lukeneeni, että niitä pitäisi sen takia lopettaa.

Minulla näköhäiriöitä oli voimakkaimmin hämärässä. Tosi vaikea kuivailla, mutta silmissä välkkyi kirkkaat valot, ja kun päätä käänsi nopeasti, ei katse heti tarkentunut, koska näkyi hetken pelkkää välkkyvää valoa.

No nyt luinkin Pharmacasta, että lääkitys todella tulee lopettaa, jos näköhäiriöitä ilmenee. Minä söin kyllä muistaakseni viisi kuuria ja joka kerta oli voimakkaita näköhäiriöitä. Suosittelen silti lopettamaan, kuten ohje sanoo.

Olen pahoillani.
 
Tiinuli81: mulla oli käytössä viime vuoden puolella kolmena kierona clomit, jotka aiheutti silmiin kipua, lievää näköhäiriöö mut silmät kuivu tosi pahasti ja jouduin lopettaan clomit..voi olla et nyt joudun uudestaan cllomeja popsiin, mut tällä kertaa eri lääkärin määräämänä ja sano et pitää tosi tarkasti seurata ettei tulis pahoja oireita (mulla oli kaikkea muutakin oiretta silmäkipujen lisäks)..lopeta ihmeessä kuuri viimeistään viimesen pillerin jälkeen ja hakeudu lääkäriin..
 

Yhteistyössä