clomeista alavatsakipua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skorppari 75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

skorppari 75

Vieras
Heippa kanssasisaret! Onko teillä ollut clomeista alavatsa kipua? Mulla nyt kp 6 ja clomeja olen siis nyt popsinut 1 kpl/pv keskiviikosta lähtien. Eka kierto clomeilla. Aiemmin käyttänyt samaa hoitoa n 7 v sitten. Silloin en muista et olis mitenkään tuntunut.. Nyt oikealla alavatsalla tuntunut koko päivän sellaista jomotusta, ehkä munasarjan kohdalla. Normaalia? Onko siellä nyt sitten koko pataljoona munasoluja kehittymässä..Mies juuri sanoi ettei uskalla mulle siemenen siementä antaa...Ettei tule nelosia :laugh: :laugh:
 
Kyllä mullakin on clomien aikaan ollut alamahakipuja, välillä jomottaa, välillä vihloo. Olen ajatellut että kivut johtuu siitä että clomit toimii. Eka kierrossa kivut oli lieviä ja silloin clomeilla ei ollut vaikutusta. Viime kierrossa, isommalla annoksella, oli kivut kovemmat ja silloin kasvoi yksi rakkula... :)
 

Yhteistyössä