S
skorppari 75
Vieras
Heippa kanssasisaret! Onko teillä ollut clomeista alavatsa kipua? Mulla nyt kp 6 ja clomeja olen siis nyt popsinut 1 kpl/pv keskiviikosta lähtien. Eka kierto clomeilla. Aiemmin käyttänyt samaa hoitoa n 7 v sitten. Silloin en muista et olis mitenkään tuntunut.. Nyt oikealla alavatsalla tuntunut koko päivän sellaista jomotusta, ehkä munasarjan kohdalla. Normaalia? Onko siellä nyt sitten koko pataljoona munasoluja kehittymässä..Mies juuri sanoi ettei uskalla mulle siemenen siementä antaa...Ettei tule nelosia
