clip on hiustenpidennykset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.cybershop.fi/product/3543/human-hair--clip-on-20--burgundy

Mulla oli joskus tollaset ja oli kyllä hyvät. Hyvin pysyi kiinni ja hyvässä kunnossakin pysyi pitkään. Varmaan puoli vuotta käytin noita lähes joka päivä ja ei mennyt mikskään.

Itse oon ostanut klipsit hairiumista ja sitten charmhairista, kun pihiys iski. Molemmat hyviä paikkoja. Ja entinen hiirenhäntä sai kivan piristyksen ja itsetunto koheni ;)

Ääh, olikohan hairiumista vai mistä kun hommasin itselleni pari vuotta sitten clip-onit. En oikein osaa pitää niitä, niin ovat oikein hyvässä kunnossa lootassaan kaapissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hölö;22621630:
Kannattaako laittaa hiustenpidennykset clip-onilla, jos saa omat hiukset just ja just ponnarille,pinnien avulla.. onko siis omat vielä liian lyhyet?

Kyllä kannattaa! Jos ei meinaa pysyä niin kannattaa hiukan tuuperata juuresta niin tarttuu paremmin kiinni... Paitsi tietty jos on hiukset niin lyhyet ettei pysty peittämään klipsejä niin sitten ei

tilasin nuo clip-on pidennykset huutiksesta 7 osane npaketti posteineen 31.90e uus setti, ei käytetty ;) saapi nähä kuinkäy aikas lyhkästen hiusten kans :D tarvin hiukset juhliin että saan kampauksen.. ainaoa miinus-kampaaja peru hiustenlaiton :( vaja 2 viikkoa aikaa ettiä toinen kampaaja..hmmp

kuinka nämä on pysyhneet paikalhaan?

Yhteistyössä