M
mirkku
Vieras
kellään kokemusta mistä kannattaa tilata? itse tilannut rapunzelilta sinettejä mut nyt haluisin kokeilla clip oneja 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:hairtrade.com
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:rapunzelista mä en enää tilaa, ei ollut hyviä mun mielestäni koska klipsit menee nopeasti huonoon kuntoon
Alkuperäinen kirjoittaja mk:mulla on clip onit ja on tosi kätsyt,tilasin dreamhairsistä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mk:mulla on clip onit ja on tosi kätsyt,tilasin dreamhairsistä!!!
dreamhairista sinettipidennykset oli ainakin huonoa laatuaja hairtrade taitaa vaatia luottokortin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:hairtrade.com
oliko hyvälaatuiset ja riittikö yksi paketti?
Alkuperäinen kirjoittaja hölö;22621630:Kannattaako laittaa hiustenpidennykset clip-onilla, jos saa omat hiukset just ja just ponnarille,pinnien avulla.. onko siis omat vielä liian lyhyet?
Alkuperäinen kirjoittaja mä kans haluun;24091854:saako nuo clip onit näyttään siltä kuin olis omaa tukkaa??
Toki saaJust näin viikonloppuna yhellä tutulla sellaset pidennykset ja oli kyll upeet.
Alkuperäinen kirjoittaja vielä kysymys;24091978:jos lyhyimmät hiukset niskassa on n. 4cm niin onnistuuko laitta clip onit