Clearbluen viiva hävisi!? *?%&

Olisiko jollakulla kokemusta moisesta, tein testin, johon tuli heti ihan selkeä plussa, joka kuitenkin katosi!!! pysyi ruudussa n.1min. varmistusviivakin oli jo tullut, mutta tuo plussan pystyviiva katosi kuin pieru saharaan! kp:t nyt 35/28-33. Apteekin oma eilen kirkas nega. Voiko olla Clearbluen testillä noin huono huumorintaju???!!! |O
 
Kannattaa tehdä uusi testi - vaikka joku toinen merkki! Itsellä ClearBlue antanut kerran epämääräisiä haamuviivoja, vaikka en ollutkaan raskaana. Mutta tämän raskauden kun testasin ClearBluella niin kyllä selvä plussa pärähti testiin saman tien ja muutaman viikon sitä säilytin ja ihailin plussaa B) Joten eiköhän "oikea plussa" jäisi testiin - näin ainakin minulla!
 
Hei,

En ole koskaan kuullut moista. Minulla on ollut aina ihan selkeä plussa joka on kans säilynyt kauemmin kuin minuutiin. Sinuna tekisin uuden testin varmuuden vuoksi. Luulen että tulos on nega jos kerran eri merkkinenkin testi on ollut nega.
 
Miehen siskolle kävi samalla tavalla, ja apteekin oma testi sinä samana päivänä näytti negaa. Ja menkat alkoi seuraavana päivänä... :(
Toivotaan että sinulla kyse on vain viallisesta testistä ja se plussa sieltä vielä ilmaantuu uuteen testiin! =)
 
Kuulee muuten luvattoman paljon kaikenmaailman ongelmista ja "ihmetuloksista" juuri tuon ClearBluen kohdalla :kieh: Mitä ei kyllä saisi tapahtua, kun taitaa olla yksi kalleimmista merkeistä markkinoilla! Eiköhän nuo Apteekin Omat- testit sun muut ole yhtä luotettavia - hinta vaan on 100% halvempi kuin CB:ssa. Itse tein "varmistustestit" (parikin zipaletta ;) Halpa.testin- liuskoilla.
 
Minä tein testin myös ClearBluella. Kuukautiset olivat pari päivää myöhässä kun tein testin ja negaa näytti. Tein seuraavalla viikolla testin uudestaan kun kuukautisia ei kuulunut, niin silloin vasta tuli plussa näkyviin. Vaikka noiden testien piti olla herkkiä!!!
 

Yhteistyössä