Clearbluen väärä plussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Tää on vähän turha mutta pakko avautua jonnekin kun harmittaa niin vietävästi.

Tein tuossa torstaina vähän niinku varmuuden vuoksi vaan testin ja kas kummaa, sieltähän tuli plussa, tosin se plussaviiva oli yhdestä kohtaa poikki mutta ihan selvä plussa, ei mikään haamu. No sen illan olin kyllä ihan ihmeissäni että mitä kummaa mutta tosiaanki iloinen asiasta. Varmuuden vuoksi tein sitte perjantaina aamulla uuden koska raskauden todennäköisyys olis ollu TODELLA minimaalinen. No siitä tulikin sitte tyylipuhdas nega.

Harmittaa. :( Ehdin jo pienessä mielessäni hetken sommitella kylpyhuoneeseen kolmannelle pienelle kylpytakille naulakkoa..

Tuolla vauvakuumepuolella on ketju tästä asiasta.

Mä sain rahat takasin kun lähetin sen viallisen testin takasin. Muistaakseni niissä testiohjeissakin sanotaan että jos se tulos on jotenkin epäselvä tai outo (viiva poikki, laikku viivan yli, monta viivaa tms.) niin se testi on viallinen.

Koita jos saisit säkin rahat takas. Kuitenkin ihan kallis testi.

Mulla taas tuli väärä nega, tai siis se testipaperi oli siellä väärin päin ja tarkistusikkunaan tul plussa ja testi-ikkunaan pystyviiva. Digitaalisella tuli sitten oikea tulos.

Imetän vielä eikä menkat oo edes alkanut joten siksi tuo todennäköisyys ois ollutkin tosi pieni enkä usko että raskaana olen.
Täytyy joo varmaan lähettää takasin, 16 euroa on huomattava summa rahaa laittaa turhaan. Kiitti ketju-vinkkauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:
Mulla taas tuli väärä nega, tai siis se testipaperi oli siellä väärin päin ja tarkistusikkunaan tul plussa ja testi-ikkunaan pystyviiva. Digitaalisella tuli sitten oikea tulos.

Hassua. :D

No, toisaalta. Onhan se ihan luonnollista että se on tehdastuote siinä missä joku muukin, että voi olla vikatuotteita.

Ja nyt kun muistelen niin kyllä kai melkein kaikissa testeissä on tuosta että jos tulee vaan testi-ikkunaan viiva mutta kontrolli-ikkunaan ei, niin ei saa luottaa tulokseen. Mutta nyt on eka kerta kun kuulin selityksen, tuohan on toisaalta ihan looginen jos se testipapru on siellä väärin päin niin tulos on väärässä ikkunassa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Imetän vielä eikä menkat oo edes alkanut joten siksi tuo todennäköisyys ois ollutkin tosi pieni enkä usko että raskaana olen.
Täytyy joo varmaan lähettää takasin, 16 euroa on huomattava summa rahaa laittaa turhaan. Kiitti ketju-vinkkauksesta.

Ei ole pieni jos seksiä on kuitenkin ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:

Ei ole pieni jos seksiä on kuitenkin ollut.

Juurikin näin. Me jätettiin kakkosen jälkeen tarkoituksella ehkäisy pois. Imetin ja menkkoja ei ollut. Silti tuli heti 2 viikkoa kumin pois jättämisestä tunne, että olen raskaana, tein testin ja olikin raskaana. Ja tämä lapsi muuten syntyi tasan laskettuna päivänä, kun oli helppo määritellä se päivä jolloin alkunsa sai. Joten jos sulle ei ehkäisyä on täysin mahdollista olla raskaana.

Juu, kyllä seksiä sentään on vähän ollut, muuten luokittelisin itseni aika pahasta vauvakuumeesta kärsiväksi. :D Mutta siis käsittääkseni mahdollisuus raskautua on kuitenki aika pieni jos kuukautiset ei ole alkanu vielä. Kun ovis tapahtuu vain kerran ja munasolu säilyy sen vuorokauden verran hedelmöittymiskykyisenä niin aikamoista onnenkauppaa olis jos olis sattunu simpat ja ovis samaan aikaan mestoille.. ;)

Mulla on tähän asti Clearbluesta vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia joten siksi kaappasin ne hyllystä sen suuremmin miettimättä asiaa. Oikeita negoja ja ja niitä oikeita plussiakin. <3 Noh, kuten tuola mainittiin niin tehdastuotteitahan nuo ovat joten virheitä tapahtuu. Jospas sitä jonain kauniina päivänä vielä sen oikeankin plussan sais.

Hassua että se on kuitenkin kalleimpia testejä ja silti aika epäluotettava. Mutta ehkä siitä voi pyytää enemmän kun on niin paljon mainostettu että ihmiset jotenkin uskoo siihen enemmän kun näihin jotka ei mainosta.

Eikö se ovis kuitenkin tule ennen menkkoja?
Monen monta kohtaa piti yhdestä listasta täyttyä,et imetys ehkä ehkäisis...
Esim parin-kolmen tunnin välein,ja yölläkin...

Joo, siis ovis tulee ennen menkkoja. Kyllä. Eli siis raskautua tietenkin voi vaikkei kuukautiset olekaan alkanu. Mutta siis mun pointti on se että se olis kuitenki aika epätodennäköistä ellei seksiä harrastella joka toinen päivä, mitään hajua kun tuosta ensimmäisestä synnytyksen jälkeisestä ovulaatiosta ei ole.

Yhteistyössä