Clearbluen plus-testi

Hei olen uusi vauvakuumeilija täällä, kyselen että onko teillä minkälaisia kokemuksia siitä Clearbluen plus-testistä? Mä piinailen täällä ku yleensä paria päivää ennen menkkoja on ollu kauheita vatsakipuja, nyt ei oo ollu ja huomenna pitäis menkat alkaa. Tosin todella, todella vähän tiputtelee sen verran että paperiin saattaa jäädä haaleasti verta, ei siis paljon. Tein kuitenkin ja kokeilin muutama tunti sitten tuota Plus-testiä mitä se näyttää kun viikko sitten näytti puhdasta negaa, joten tulos oli heti tikun kasteltua tällainen, laitan kuvan mukaan.

https://aijaa.com/9fp4Dy
 
No tämäpäs sattui :/ Menkat on myöhässä ja olen tehnyt kaksi testiä. Toinen tuo sama kuin aloittajan, ja toinen marketista ostettu RFSU:n liuskatesti. Molemmista sain "viivanpaikan" tai haamun, mutta siis molemmatko on just sellaisia testejä, jotka antaa helposti väärin tulkittavan haamun? Mikäs testi nyt sitten olis hyvä ostos? Kp 29 ja menkat 2 päivää myöhässä, muutama päivä ennen menkkojen alkamispäivää tuli verta pari pisaraa pyyhittäessä, tissit arat eikä menkkoja kuulu...
 

Yhteistyössä