clearbluen ohut pystyviiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi hitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi hitsi

Vieras
Joo, eli menkat hukassa varhaisen keskenmenon jälkeen. Keskenmenosta yli kuukausi. Piruuttani tein clearblue plus-merkkisen testin ja testiin piirtyi HETI ohut pystyviiva. Otin kuvankin :) mutta siinä se ei näy kyllä niin hyvin kuin paljain silmin.
Olikos se nyt niin, että näihin testeihin tulee tuo ohut pystyviiva aina tai ainakin usein, vaikka ei oliskaan raskaana?
Linkistä pitää poistaa nuo välilyönnit...

www .aijaa .com / v.php?i= 6942290 . jpg

Okei, kiitti. Mä en tajua, miten ne voi myydä tuollaista roskaa apteekeissa!! Varmaan ovat oikein ajatelleet, että kiusataanpa naisparkoja ja laitetaan aina se ohut viiva tulemaan siihen, että varmasti tulevat ostamaan lisää testejä. Huoh.

http://www.clearblue.com/fi/clearblue-raskaustesti-varia-vaihtavalla-naytteenottopaalla-usein-esitettyja-kysymyksia.php jos katsoin oikein niin on sama testi kyseessä.

Nyt kun testi kuivuu, niin yhä selkeämmäksi se pystyviiva muuttuu. Olis kyllä kiva kuulla, että onko joku saanut tällä testillä ihan PUHTAAN negan eli ei mitään pystyviivoja!

Alkuperäinen kirjoittaja a-p vielä;22316434:
Nyt kun testi kuivuu, niin yhä selkeämmäksi se pystyviiva muuttuu. Olis kyllä kiva kuulla, että onko joku saanut tällä testillä ihan PUHTAAN negan eli ei mitään pystyviivoja!

Oon saanu ihan puhtaankin negan sillä.. :) Kannattaa toki testata uudestaan toisella testillä parin päivän päästä, mut mun luotto tohon testiin on karissu..

Noniin, vilkaisin pöydälle jättämääni testiä ja kappas vaan, nyt se pystyviiva onkin yhtä leveä kuin vaakaviiva. Mutta siis ihan vaaleahaalea. Ja pystyviivan vasen reuna on siis tummempi.
Eli tästä voi päätellä, että näihin testeihin tulee tuon kapean pystyviivan lisäksi myös viivanpaikka!
Onpa hyvä testi..
Ellen nyt ihmeen kaupalla oikeasti olekin raskaana......

Olen tehnyt noita testejä monia ja ihan negatiivisia on olleet. jotain toki saattaa heijastua lasista tai kuvitella itse, jos liikaa katselee. Kerran sain kierrosta ohuen sinisen viivan (tein 3 testiä ja kaikissa sama) ja oli varmasti varhainen keskenmeno kyseessä. Kumma jos sattumalta vaan siinä yhdessä kierrossa testasin viallisilla testeillä :D Vuodot ja kivutkin oli sen kaltaset, että en ihan tavallisiksi menkoiksi kutsuisi.

Luulen, että suurimmalla osalla kyseessä juuri varhainen keskenmeno jos sanovat, että vääriä plussia näyttää. Onhan tietenkin mahdollista, että virtsan bakteerit muuttavat, mutta se pitäis olla testiajan jälkeen ja tuskin kovin yleistä.

Laittakaa mies testaamaan sama testi niin näette mikä on oikeasti nega :D

Eikös monissa testeissä ole niin, että tulee kaksi pystyviivaa jos on raskaana. Jos on vain yksi viiva, ei ole raskaana. Se on testiviiva, siitä, että testi toimii.

Yhteistyössä