clearblue testistä kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija ihmeissään

Vieras
Kiertoni heittelee aika rajusti ja lyhyimmän mahdollisen mukaan menkat olis jo viikon myöhässä, mutta pisimmän mahdollisen mukaan ei vielä. Olo on semmonen että voisin hyvinkin olla raskaana, mutta...tein aamulla cleablue r-testin ja siihen tuli testiajan puitteissa kontrolliviiva ja negaviiva, mutta sitten aika pian testiajan jälkeen (alle puolen tunnin päästä) melko selkeä haalea vaaleansininen plussa. Onko kellään kokemusta että onko tuloksen muuttuminen negasta plussaksi kovinkin yleistä/ edes mahdollista kysisellä testillä

te tuijotatte testejä vielä testiajan umpeuduttua? Pakkauksissa on SELVÄT ohjeet, miten testi tehdään, ja minkä ajan sisään se kertoo LUOTETTAVAN tuloksen!
Ite testasin clear bluella nykyisen raskauden, samana päivänä kun kuukautisten olis pitänyt alkaa ja heti oli vahva plussa, ei tarviinnu arvuutella.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi ihmeessä:
te tuijotatte testejä vielä testiajan umpeuduttua? Pakkauksissa on SELVÄT ohjeet, miten testi tehdään, ja minkä ajan sisään se kertoo LUOTETTAVAN tuloksen!
Ite testasin clear bluella nykyisen raskauden, samana päivänä kun kuukautisten olis pitänyt alkaa ja heti oli vahva plussa, ei tarviinnu arvuutella.

No itse ainakin olin niin täpinöissäni aina testiä tehdessä että sitä vaan kurkki periaatteella jos siellä nyt kumminkin jotain.. ehkä katsoin kellosta väärän ajan.. Se negatikku on helvetin vaikea joskus hyväksyä ja sitä tulee kurkittua vielä seuraavana aamunakin :/

tein clearbluella kuukautisten päivänä eikä näyttänyt mitään, sitten tein seuravaana päivänä uudelleen, näytti nega. Huom!!!! kuukautiset oli myöhääsä 2 päivää, mulla on säännöllinen kuukautiskierto. Sitten kolmantena päivänä tein aamuvirtsasta rfsu raskaustestin, ja se näytti plussa. Niiiin , voin sitten ihmetellä että clearblue raskaustestissä lukee , että testi näyttä 3 päivää ennen kuukautisten tuloa. Ei ole totta!!!!!!

Juu, testasin Clearbluella viikko siitä kun kuukkautiset oli viikon myöhässä. Plussaahan se näytti, vaikka en ollut raskaana (tämä selvisi lääkärissä). Muutenkin olen kuullut ko testistä, että se on kaukana luotettavasta.

siis mä en tosiaankaan tuijottelis sitä testipuikkoa kuin sen 2 min, mikä ohjeessa sanotaan.
Ja eikös siinä pakkauksessa ollu joku %-osuus, millä näytti tuon 3 päivää ennen ku kuukautisten piti alkaa? Että varmimmin näytti vasta sitten ku oikeesti piti alkaa, eikä ennen sitä?

Yhteistyössä