J
järkky vauvakuume
Vieras
.. tein testin ennen kuukautisten alkua ko. testillä. No, nega tuli eka (tosin ensin huomasin ainakin sen viivan paikan, mihin plussa pitiäisi tulla), mutta sit kun illalla katsoin (n. 4 tuntia testin tekemisestä) sitä uudestaan, oliki siinä plussa. Ohjeessa kyllä lukee, ettei yli 10 min. tulosta pidä katsoa, mutta minkäs teet ku alkaa toiveet nostaa päätään. Onko kellään käynyt näin ? Ja mikä oli sit lopputulos?