Clearblue-ovulaatiomonitori - kuinka ymmärrätte tämän lauseen?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
"Yhteensä voit kerätä tietoa korkeintaan kuuden kierron jaksosta, mikä auttaa sinua ymmärtämään, kuinka kehosi toimii."

Tarkoittaako tuo mielestänne sitä, että laite on käyttökelpoinen vain 6 kierron ajan, jonka jälkeen laite joutaa roskikseen?

Ei minun mielestäni tarkoita..laitteeseenhan on ostettavissa noita lisätikkujakin 20kpl/pkt

..vannomaan en voi toki mennä ;) ..laita kyselyä esim. Halpatesti.fi firman asiakaspalveluun, he kyllä kertoilevat miten monitori toimii!!=)

Terkuin. mur-mur

ap
Ajattelin vain, kun kuitenkin "kunnon masiina" kyseessä, niin olisi outoa jos olisi niin lyhytkäyttöinen, eikä laitetta voisi edes kierrättää ts. antaa eteenpäin muiden käyttöön! Tosin onhan nykyään monikin laite aika "kertakäyttöinen". Mutta itse jotenkin tekstistä ymmärtäisin niin, että 6kk on käyttöikää.

tiitinen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelin vain, kun kuitenkin "kunnon masiina" kyseessä, niin olisi outoa jos olisi niin lyhytkäyttöinen, eikä laitetta voisi edes kierrättää ts. antaa eteenpäin muiden käyttöön! Tosin onhan nykyään monikin laite aika "kertakäyttöinen". Mutta itse jotenkin tekstistä ymmärtäisin niin, että 6kk on käyttöikää.
Varmaan monitorin patteri ei kestä pidempää käyttöä. Tuohon mun ostamaan clearblue testiin ei saa ostettua enempää tikkuja, kun laitteen patteri ei kestä pidempään!

Alkuperäinen kirjoittaja tiitinen:
Ostin muuten näitä ovulaatiotestejä apteekista 41 eurolla.
Tuolta http://www.halpa-testi.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti___7_kpl_-p-51.html
31 eurolla!! :(
Miksi ihmeessä tuossa testin näytössä pitää olla hymiö? :D

tiitinen
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja tiitinen:
Ostin muuten näitä ovulaatiotestejä apteekista 41 eurolla.
Tuolta http://www.halpa-testi.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti___7_kpl_-p-51.html
31 eurolla!! :(
Miksi ihmeessä tuossa testin näytössä pitää olla hymiö? :D
Joo tuo on tosi huvittavaa, sivuilla sanotaan
Positiivinen tulos - LH määrän kasvu - Huomaa pieni munasolu:
:D :D :D :D

Yhteistyössä