Clearblue haamuja muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Sain aamulla clearbluen testiin, testiajassa alle 10min:ssa, erittäin hailun haamun, pystyviiva on siis leveä ei viiru, mutta siinä on vain aavistus väriä, pikemminkin siniharmaa kuin sininen väriltään. Onko testissä jotain viivanpaikkoja olemassa ja onko muita jotka saaneet vastaavan tuloksen ja tarkoittiko plussaa?
Ärsyttävää tollanen epämääräinen vastaus, oon pitänyt testiä kuitenkin luotettavana. Luin noista viirumaisista ohuista, vääristä plussaviivoista testissä, mutta toi mun viiva ei siis ollut sellanen..

Mulla tuli haamunhaamunhaamu ensimmäisenä clearbluella, seuraavana päivänä oli jo hivenen vahvempi. Ensimmäinen tosiaan oli ihan sellainen, että piti oikein mieskin pyytää katsomaan että onko siinä tosiaan väriä ja olihan siinä :)

Kaksi kertaa sillä testannu ja erittäin selkeä nega, eli uskoisin, että plussa on =) Toivotaan, että vahvistuu siitä!

Minä taasen pähkäilen täällä Pregentin liuskatestien tulosten kanssa...

Kiitos vastauksistanne, mulla yhteydet sivuihin meni viestin jälkeen poikki..nyt vasta pelittää.. Mulla ei kyllä oo menkat edes myöhässä vielä, testailin vain kun luvattiin että näyttää jo kolme päivää aiemmin plussaa, mutta jos oisin tiennyt hämmentävän vastauksen, niin olisin jättänyt testauksen tältä päivältä väliin..no, saa nähdä kuinka käy...

Tuli mieleeni, että jos tänään tekis ovistestin (digitaalinen), kun r- testiä ei nyt oo, onko kokemuksia noista ovistestien näyttämistä raskausplussista? Vai meneekö tikku aivan hukkaan ;) ?

Yhteistyössä